Saturday, October 20, 2012

alergik lagi~


 

Aduh...pepagi mood dah swings. huh! alergik lagi. alergik lagi. tak tau aku makan apa sampai muka aku bintik2 merah then gatal2 pulak tuh. tak tahan! kank kalau aku garu mau cacat seumur hidup neh. habehler duit hantaran aku jatuh. huhuhu. malam tadi seingat aku. aku just makan
v
v
v
satay
curik kat pak cik google
 
 dengan 

ikan yang macam neh
culik kat pak cik google

 takkan aku alergik makan satay kot? haish. biaq betik?? macam2 sangat dah neh aku alergik neh. nanti semua benda pulak aku tak leh nak makan. huhuhu mcm mana nak buang alergik erk?? mcm mana nak bagi kita boleh makan semua benda tanpa gatal2 weh?? sapa misi? doktor ker?? huhuhu. boleh tak tulun jawab soalan aku neh?? huhu *malas nak p klinik. dia asyik bagi ubat gatai ja. aku nak ubat yang sampai bila2 aku tak alergik dah. huhuhu. 

ada???
 

31 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Hohohoho..tak tau dear.Yang cik tau.tak payah makan bende yang buat kite elergik tu.Makan bubur jew lahhh..Cik elergik jugak.Tapi bantai makan je lah..gatal2 tu blakang kire..wahahahhahaaaa

abg cik said...

tergoda tengok satay tu

Cik Ain said...

kulit sensitif sgt tu..

cikeyrah said...

la, kesiannya . .

elyna mirsada said...

hurm..ciannyer,kna p tnya bapak sgala doktor nie..hehe

MrJep said...

Alergik Ker jerawat nie..???Hahaha
Nth2 Jerawat..hehe

Jue Jaynee said...

waaa.....nk kena beli ubat alergik.
susahkan kalu camtu

Si Matatajam said...

Kak M pun alergik gak..mmg tak leh makan sotong, udang dan ketam...kalau silap mkn mau bengkak mata akak ni..

miz ruha said...

alergik sate??
rugilah kalau alergi sate,,,
sebab sate best... ^_^
ari tu alergik rambutan...

Cik Nur said...

alo sian.. susah gak elergik ni.. xleh mkn sedap2.. :)

ade cuba mknan makanan tmbahan x..? mcm vit c ke..

cuba try..mana tahu sesuai dan elergik pun hilang.. :)

cik nana said...

alergic sate kot. ke takleh makan ayam naik gatal2..

hainom OKje said...

Ni yg malas ni ...nampak makanan je teringin....nampak satay mcm sedap je.... hu..hu...

mopiko yg Okje bagi ada lagikan ...pakai le kasi habis... he..he..

snap le gambau nk tgk gatalnya cam ne... ni ha... Doktor OKje nak cek jarak jauh!!!

Misz Mieza said...

Tak tau la plak nak bagi tips.. Huhu..

baby comel said...

alahai siannye.. ada la tu alergik dgn mana2 makanan

Intan Norhaida said...

ade alahn ke?? samela cm akak..alergik ngan udng.. kalau mkn cnfirm muntah....
org kata kalau nk cpet sembuh, bile mkn tu, mkn kaw2 punye..huhu

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

xbest kan alergik, bnyak benda xdpt mkn nanti

kiera'sakura said...

lepas je mkn bnda alergik cepat2 telan ubat alahan. myb awak resdung kuat nie.. pi berubat resdung dlu. sama la sy klu salah mkn mata gatal smpi rasa nk korek garu pastu taruk balik kt tmpt dia hihihihi

Mieya Atiera said...

haih, makan satay pon boleh allergik ke?.\

cweet pinky said...

wakakak !! CP alergik jgk tp bantai je , pastu telan ubat , hahahaha

Sue PeLik said...

huhuhuhuhu alergik belum baik sebab tak taruk ubat lagi. mls.

dEdEQ dE wIshEs said...

ALERGIK NAN IKAN TU KOT .. SEBB DEQ ELERGIK GAK NAN IKAN TUH ..

MOGE PAT SEHAT YE ..

HAAA .. UBAT TUK ATSI ALERGIK .. MINUM MINYAK MASAK 1 KILO .. HAKHAK ..

HI ANAK DARA

dya bunga said...

dya lgi teruk alergik nasi tau.haha

Kesuma Angsana said...

satay tu kot!...

s h a said...

erk...alergik mcm xde ubat je dear.kena pantangla.huhuh.kalo x pantang sendiri sakit.

Nor Zilla Sensei said...

tak semesti makanan sue jadi alergik tu. tgk kadan sekitar jugak.. klau sesema sekali gtl hdung ade la alergik debu tu..mcm sy pun kategori alegik jgk.stu badan bintik2 merah

Momo said...

hang ni degil la... aku kate makan cekodok je..ko tak nak dengar....ish2...


ni kes makan ikan la tu.. jarang pulak aku dgr orang alergik makan satay... ko alergik seafood kan?

Suara Hati said...

kesiannya...tapi rugi la elergik dgn makanan sedap macam ni ..huhu

I love Sleep said...

x best kan kalau de alergik.. nasib baik la ILS xde alergik.. cuma alergik kalau x tdo je hahaha

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak alergik kalau tak makan. hehe

KorN said...

alergik dgn satay? oh rugi lah.... sedap kot makan satay ni. huhu

PILOT LOVER said...

dah lama tak makan satay... tgk satay terus cair..heheh

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com