Wednesday, September 19, 2012

Jom kita senyum~



 

Sebab???

senyum adalah kosmetik terbaik dari semua jenis kosmetik yang ada. jimat kan?? kau tak payah nak beli kosmetik berhengget2. senyum ja dah cukup! tak payah susah2 nak cari kosmetik yang sesuai dengan kulit. kosmetik senyum neh dah tentu sesuai dengan semua jenis kulit! yang berjerawat? yang kering kontang? yang berlobang2?? yang hitam melengam?? semuanya boleh! * aku kata kat diri sendiri. mohon jangan terasa erk. huhuhu 

Jadi mari kita senyum bersama2!!!

24 comments:

nur anis said...

saya senyum kat sini..:)

Mrs Velentine said...

sya tgh senyum,..awak nampak tak..hehe

AnneRaini said...

senyum baca entry ni..

BERT said...

snyum pon blh dpt phala kn hihi

hainom OKje said...

Lawaklah Sue ni.....he...he.....
Selain dari kosmetik yg tak keluar modal...... kita dapat pahala mudah kan!!!

Hanya tunjukkan gigi anda jangan sampai ternganga! he...he...

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Salam...

Dijemput untuk join segmen Zul n Azizi Boarding Pets....

[SEGMEN] Mencipta Bisnes Kad ZABP

Zie Madini said...

yeah setuju! hehe. sgt tak suka dgn org yg lokek dgn senyuman...huh.

P/s:
Salam kenal.
singgah dari blog Misz Mieza :)

Nurul ain said...

Jom senyum!!! :D

Hanif Idrus said...

Hari ini tak ler senyum...banyak masalah kat tempat kerja..huhuhuu.
Tapi kat awak saya senyum lebar-lebar..heheheheh

:: Mrs.Eady :: said...

:)

are_lin@yu said...

ayu senyum kt sini..nmpk tak..hehe

Kesuma Angsana said...

tgh senyum ni

Everything's Everythings said...

Nahhhhhh :)
Aku rasa dh 2 kali ak kasi senyuman kt blog ni..
untung la dpt byk sedekah xD

Mieya Atiera said...

Mieya senyum nie :)

Momo said...

apesal semua org buat entry tentang senyum ek? hahahahha... ok..aku pun nak tumpang senyumm..free of charging... haha

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

^_____________________^

Nor Zilla Sensei said...

kalau org buat kita marah kita perku senyum tk... :-)

Misz Mieza said...

^____^

kaishin said...

^_______^..hehe

cweet pinky said...

hehehe , CP senyum jgk nih , nampak tak ? nampak tak ??? kalaw tak nampak , mai lawat CP kat upsi nih , hehehe ~

Ezad Skytech said...

senyum la paling mudah..tu pun ada yg susah nak senyum kan...hee~

Nisa Greennnpanda said...

^____________^
lebar punye, ngehehe...

ayut said...

:)

eza miza said...

ngeeee... senyum tersipu2..

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com