Thursday, September 20, 2012

Follower 500 sue pelik yang pelik~



Follower Sue Pelik yang ke 500
Terima kaseh kerana memolow blog pelik neh!

Follower yang ke 500 itu adalah pemilik kepada header ini!

Tekan banner untuk ke blog cik Yana

comel kan??comel kan?? blog dia pun warna pink jugak! sama aku. suka pink erk??
Kenapa mesti pergi blog Yana??

  • Cepat loading! kau pejam tak sempat bukak dah ada depan hidung! huhuhu
  • warna pink. warna pink kan lembut bila masuk jer rasa lembut2 jer. hee. apa yang ang duk merepek neh sue pelik?? huhuhu
  • sebab kita boleh baca cerpen jugak kat sana! waaaa sesapa yang minat baca cerpen cepat2! rebut laa peluang ini. sekali seumur hidup kau.:P
  • identiti cik Yana selain nama masih belum dapat dikenalpasti. entahlaaa tersorok kat mana. ke aku yang tak nampak. sayang2 aku. jom kita p geledah jom. kita tengok kerakyatan cik yana! :)
Kepada cik Yana. tenkiu yer~ b my polower. :) love very da much2 la. Oh my english!huhuhu
neh dia hadiah! untuk cik yana~ hihihihi

masuk dalam bloglist aku sampai abg jamil mampus!(dialog madu tiga) huhuhuhu. selama2nya laaa maksudnya tuh.


 Keistimewaan tergolong dalam blog2 pelik~
  • akan selalu dijenguk oleh sue pelik
  • sue pelik akan selalu menjenguk
  • hari2 di jenguk by sue yang pelik 
-terima kaseh kepada segmen terjah incik hanif yang menyumbang dalam penambahan polowerku ini-
like u vely da much la! hihihi

sekian!

23 comments:

Momo said...

perghh..sudah ke 500..hebat...tahniah la oi.;)))

are_lin@yu said...

thniah dear..dah ramai kawan tu..hihi

Sue PeLik said...

huhuhuhu masihhhhhh tapi tak ramai lagiii ler nak lagi ramai kawan!!! alooooooo. hihihi
hentuk kepala kat dinding tak reti bersyukur huhuhu

Mrs Velentine said...

tahniah dh melangkau ke 500...

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Amboi untung laaa diaa , aumm ! , dapat kena revieww kot , review laa yana sekali alang alang :O hahaha . :3

Everything's Everythings said...

Alahai tak sempat nk follow kt 500 =.="
dh siap planning awl2 dh ooo
xpe lah tahniah utk Yana..
nnti aku terjah juga walaupun kurang minat baca cerpen dlm buku sasteri sekolah2 dulu..
cerpen kt blog inshaAllah aku layan je haha

cweet pinky said...

wah , 500 dah , tahniah , hehehe ~ kena lawat CP hari2 gak , ingat tuh , gagagagagaga !!!

BERT said...

kalau benar bagai dikata kene terjah follower ni huhu

kiera'sakura said...

wahhhh ada 500 dah tahniah tahniah

Yana Sakura said...

weee..terharu kita :'))
keep it up blogging ya !

Kesuma Angsana said...

hebat tahniah ye sue

вʋввℓɛ ρσρƨ said...

wah.. untungg la..

ayut said...

wah...500 dah..keep it up!hihihi :)

Nor Zilla Sensei said...

tahniah..da makin meningkat follower dia.. :-)

Roslan Putra said...

tahniah..... usaha lagi samapai sebanyak mungkin,...

Misz Mieza said...

Wah! Dah 500 lebih dah follower dia.. Tahniah Sue! ^_^

hainom OKje said...

Hepi nampak! dah tak gatal lagi ke?hu...hu... maklum le dah telan mopiko secolgate...he...he...

OKje nak jengah blog ni jugaklah!

Haryati Faizal said...

tahniah ye dear..

Cikgu Ma said...

keep blogging =) moga bertambah rakan =)

tirahzairi said...

keep on blogging k

blog usang said...

hebat..tahniah...

eza miza said...

pergghhh... dasat... upkan sampai seribu... i sapot u.. hehehe

fifie said...

Pegrhhh dah 500. Tahniah :D

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com