Friday, August 3, 2012

P Mampos ?? part 2~

 

Ingat tak?? aku pernah tulis entry sal p.mampos sebelum neh??
Tak hengattt???
apa yang kau hengattt??
makan jooo!

hihi
sesiapa yang dah amnesia
sila picit 

Aku neh punya perasaan ingin tahu yang berlebih2. jadi aku pun mesti nak tahu kebenaran betul ke ada nama tempat yang PELIK mcm neh??
So, aku pun tanyalah abg angkat aku.
ecececece
kecik2 dah ada abg angkat segala erk!
cepuk kank!

eh, jap. kecik ke???
masih! ok!
baby paste neh!
hihihih

abg angkat aku yang duduk kat nogori sembilan neh pun gtw aku~

"sebenarnya dorang dah edit neh
podas -->>> pedas
soromban -->>> seremban
mampang -->>> ampangan
p. mampos --->> pulau mampat
itulah yang sebenarnya"

hahahhahahaha
tak bertanggungjawab betul orang2 yang edit tuh.
nanti ada pulak yang tak balik kampung beraya sebab nama kampung dah bertukar
huhuhu tak kesian ke?? hihihi
 
kank kalau anak2 aku tengok ke??
macam mana?? dorang hengat betul pulak ada nama tempat cmtuh
tak pasai2 anak-anak aku kank kena marah dengan cikgu geografi kat sekolah
sebab bercakap tak sopan.
eh, jap, anak?? 
bila kau kawen???
Ya..memang tak lagi. mksud aku tuh bakal anak-anaklaa
:P
 
heh! u! orang yang edit! tolong edit nama kampung aku lak

tanjung piandang --->>> Tanjung PANG sekali haaa!!!

sekian!

8 comments:

Mrs Velentine said...

lah takde keja kot org yg edit ni

nur anis said...

cheh..rajin betul edit..huhu

Sue PeLik said...

tu lerr rajin betulll. pelik dunia sekang neh huhuhu

Cik Anis said...

hahaha cik anis dah pecaye mule2 tue.. hehe

Sue PeLik said...

huhuhuhu hadoiii terasa mcm beri ajaran sesat lakk tak per2 saya dah betul kan dah neh kalau jumpa kat mana2 tau laa benda neh bohong kan hihihi

Kesuma Angsana said...

he he mcm2lah

are_lin@yu said...

ada jugak signboard gini..hehe

Sue PeLik said...

huhuhu tu ler mcm2 skang neh hihihi

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com