Tuesday, July 31, 2012

Terkejut BERUK aku!!!!!

 

kan...
beruk jugak yang dipersalahkan...

huhuhuhu
Meh aku cerita aku terkejut beruk kenapa???



selepas sahur aku memang biasa akan tidur balik laaa
memang wajib kecuali kalau kucing aku kacau aku
duk miow2 memang aku tak leh tido, lagi satu kalau abah aku pasang radio sampai aku
rasa macam berada dalam disko. kemain punya kuat kalau abah pasang.
jiran kampung sebelah pun leh dengar.
heeee aku tipu.

haaa dua benda neh memang akan menyebabkan aku tak leh tidor laaa
tapi hari neh aku tido..
then aku bangaun kul 9.30 pagi
g basuh muka then perah2 sikit minyak kat muka aku neh
untuk mak aku masak lauk petang nanti
tak der aku nak bgthu muka aku banyak minyak sampai leh buat goreng ikan kat umah aku
hihihihi

bila kau nak citer ney??
dari tadi minyak ikan laaaa
disko laaaa

owhhh
hihihihi
okeh!

aku bangun. then terus bukak blog tanpa sempat aku mandi lulur. kebiasaanya memang mcm tuh laaa.huhuhu
tetiba. eh?? asal macam neh?? kenapa mcm neh???




tahu apa jadi???








blog aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!













dah jadi lain!
dah jadi lawaaaaaa!!!
dah jadiii osemmmm!!!
dah jadiiiii
huh!

terharu~ sambil tenyeh2 sikit hidung
sib bek ada muka aku setempek dekat header tuh
kalau tak?? sumpah!
aku ingat neh blog orang lain


lawanyaaa blogggg 
aku..
hehehehe
pernah ada orang puji blog sendiri??
pernah??
aku ler orang nya!!

hahahahah

Tahu mcm mana blog aku leh bertukar wajah????
nanti aku citer!!!


weh! sat. memetik kata2 ahmad nisfu dalam pendekar bujang lapok
"neh aku dah pakai bedak banyak2. cantikkkk takk blogg akuu???


hahahah

sekian!

8 comments:

I love Sleep said...

hahaha~ kalakar entry ni..

Sue PeLik said...

Huhuhuhu awknya sebut kelaka dengan awknya pic tersama lakkk emosinyaaa hihihi

cikeyrah said...

waa..blog cik sue dah cantik lah .. hee tq coz bg idea :))

Sue PeLik said...

hahahahah tengsss cik kirahh credit tuk cik aini lerr huhuhu

Miss Yaty said...

hepy beno ye..cite la cpt2..nk taw jgk ni..
:)

Sue PeLik said...

hahahaha malam nanti malam nanti hihihi

Che Rosliza Che mat said...

nasib baik terkejut beruk kikiki...

Sue PeLik said...

huhuhuhu kalau lain??

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com