Monday, July 30, 2012

P. Mampos???

 

Jah : Eh, Jemah?? mai adres aku nak g umah kau  raya neh
Jemah : No. 3 suku, Jalan kubur, 12345 P. mampos
Jah : P. mampos?? kau kata P. Mampos??

Jemah : Yerlaaa..P. Mampos! Kenapa???

Jah : Sampai hati kau Jemah..kalau ya pun kau tak suka aku datang umah kau janganlah kata P. Mampos kat aku. Aku cuma nak tau umah kau kat mana jer..(dalam keadaan sedih)

Jemah : Yerlahhh..P. mampos laaa.. kau neh Jah..betul laaa tuh..

tuttt..tutttttt..tutttttt

Ganggang telefon di letak!

Moral of da stori : cakap biaq terangggg nahhhhhhh~
hikhikhik

-Weh! korunk pernah lalu tak jalan P. Mampos neh?? takut aku nak lalu. nanti mamposssssssss sungguhhh-
hikhikhikhikhik



12 comments:

Lieya Syaira said...

hahahaha. P.mampos la~

eimah siti said...

la.....ada ka?? huhu...kat mana ni?

Ikhwan Suhaimi said...

Should be tukar.

Sue PeLik said...

lieya-hahahah jum lerr p mampos hihihihi

eimah- n9 kot tak tau laaa hihihi pelik betoiii laaa kan nama tempat neh :)

ikhwan- tu ler~ hihihi tapi kalau tukar nanti orang tak tahu jalan balik umah lak hihihi :)

Saleha said...

Hahaha.. nama jalan macamni pun ada ka??

Sue PeLik said...

saleha : tu laaa masalahnyaaa hikhikhik ada!

Hanif said...

Nama yang pelik...hehehehehe.

Sue PeLik said...

tu lerrr cik haniff huhuhuh

Ietams said...

mcm tak penah nampak pun signboard mcm ni?
Tak betul kot.

Sue PeLik said...

memang tak betul pun dorang dah edit dah neh hihihihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hihi. berani wat signboard camni. memang kena saman la nanti. hehe

Sue PeLik said...

hihihi tu ler..sue pun g tanya abang angkat yang duk n9 kalau takkkk~ hukhukhuk sampai mati percaya ada nama tempat mcm neh huhuhu

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com