Saturday, August 4, 2012

makkkkkkk nak macam dalam gambar neh bolehh??

 

Nak mcm neh boleh tak???
Weh! Boleh takkk??
umuq brapa baru bolehh??
kena keja dulu ker??
kena ada kereta tak??
 kena ada duit tak??


ermmm...

"tiada keretaku bawa kau jalan2, basikal pun ku tiada, ada pun orang punya
apalagi belanja mau bagi hantaran kawen sama kamu"



"makkkkkkkkkkkkk!!
saya mau kawen! kawen dengan siapa?? dengan siapa saja!
oh mama!! saya mahu kawennn!! kawen dengan TOM KURUS yang tinggal di HOLLYWOOD~"


12 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

boleh. cepat2 la sue :)

Sue PeLik said...

akak dah kawen?? huhuhuhu nak cpat. nak kawen dengan sapa? hukhukhuk. akak tolong crikan kejap hihihi

Cik Anis said...

hehhehehe insyaallah nanti ada la princ charming yg soleh datang ;)

Sue PeLik said...

cik anis! doa2kan erkkk!! hihihi

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Alohaiii , sweet gituuu, nanti ada kenduriii jangan lupa jemput yana , sorang ahli blogger, hahah . Lapar nasi daging nii:) weheeee ~!!:D

Erisa Levine said...

haha..cpatnye nk kawen..tp kalo nk kawen tu jput2 la ye..hehe

Aliff said...

so sweet

adibahfaizah said...

alololo, bsikal pun bolehhhh ~~ hehe

Sue PeLik said...

yana-hahahahha tak tau laaa nak kawen dengan sapa kalau nak kawen skg neh hihihihi

erisa-tu ler gatai betul nak kawen hahahah

aliff-sweet kan?? huhuhu

adibah-tu ler basikal pun blohh laaa

cikeyrah said...

cepat2 kawen, kalau kawen jangan lupe jemput kite hee

Sue PeLik said...

cik imahh tak tau nak kawen dengan sapaaa hahaha :P

~didiey~ said...

sue!!!!btol keeee?????????wah!xsangkanyaaa....

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com