Tuesday, September 11, 2012

Maksud "k" untuk lelaki & perempuan. yeke??


 

Betul ker??
kalau korunk cm ner??
kalau haku?
huh! aku tak tulis "k" 
aku tulis terus seteret to da poin!
"Honey Dew! i merajuk neh, bila nak pujuk??"
"errr, malam kank boleh tak?? sekang neh tak boleh lagi. i agak bz"
"owh okeh!"

aku letak tepon! sambil guling2 n kata
" i hate u! i hate u!"
keh3

Psssttt. sini sikit. telinga2. mana telinga? kau bagi mulut buat hape? telinga meh sini dekat sikit!
aku nak bisik neh. aku rasakan yang part lelaki tu memang betoi! hikhikhikhik

**larikkkkkkkkkkkkk

sekian!! :P

23 comments:

eMMe said...

bukan malas nak layan sue...
malas nak taip panjang2 heheehehe..
kene think positif dik, tak leh pikir yg negatif, tu yg leh jadi kes gado tu, hehehe...

Sue PeLik said...

huhuhu tu ler mmg pmls! hihihi hr2 mmg kna cri kes kak hihihi

Mieya Atiera said...

Lelaki memang. malas nak menai pnjg2. Tak macam pompuan. Kalau perempuan lain sikit

Sue PeLik said...

kan miya? mls nya tahap gaban. huhuhu

Cik Nur said...

hahahahahhaha...part laki tu setuju..!

dan nur lak, kalau balas k tu bermakna okeyh..hihihi

idoklah merajuk..

hainom OKje said...

ye ke Sue.... OKje 'OK je' he...he... kadang tu tulis gak ...'K' sebab malas nak taip.... tak majuk pun.... kalau majuk pun... tak de sapa nak pujuk...... si Arjuna dah lali....he..he... dia biarkan sampai baik sendiri he..he...

izan mama mia said...

betollah kot..heheh..

I love Sleep said...

haha~ memang betul pun.. tp kadang2 sebab bz.. nk cepat.. klu x reply langsung kena bising lak

CIK TOM said...

hehhe....rasanya mcm betul je...

BUATBEST said...

haha..betul..sy setuju..

ejulz said...

yer ke? sedihnya bila dpt tahu persepsi pompuan kat laki camtu.. hehe

are_lin@yu said...

rasa nya betul dear..hihi

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Elelelelee . Cm tau tau jeaa perangai lelaki tuu :3 hahaha . Dato K juga laa yg brtmbh terkenal :3 heee .

Kesuma Angsana said...

mmg pown lelaki memng malas nak tuli pjg! x macm org pompuan

Mrs Velentine said...

kdg2 dia balas pendek sebab malas taip msg..mcm hubby akak dia lebih suka call dr sms

mselim3 said...

tangan tak berapa laju nak taip sms..tu yang taip k aje...janji yg terima sms tu faham....hehehe... so harap kaum hawa jgn kecik hati k....

kiera'sakura said...

betol la tue tunang saya klu bebai mlas nk layan dia taip "k" je klu tak tue mesti ada "ok awk" hihihi tp klu pmpuan majok lepas msej "k" tue mesti akan menyusul mesej luahan hati klu xde yg peduli ihihihi

~didiey~ said...

haha!!kalau sy,balas k bila merajuk..btol sgt2 ape yg tertulis tuh.hehe...kalau si dia plak bls k je maknanya dia sedang cuba bersabar melayan kerenah sy nie..hikhik

Arham Md Ali said...

Kalau aku tulis k dekat mesej maksudnya ok he, tak ada makna lain :)

aswadz said...

aku pun rasa btol. hehehe...

Nur Atirah said...

salam , tira singgah sini . ade segmen utuk awak .

http://itsmetira.blogspot.com/2012/09/segmen-aku-sayang-kau-sahabat.html


ni plak , GA .

http://itsmetira.blogspot.com/2012/08/ga-syawal-giveaway_27.html

join taw . hehe

Momo said...

kalu aku... aku akan jawab K. FINE. maknanya memang merajuk dan bengang tahap gaban la tu..haha

Misz Mieza said...

Betol kot.. Kalau MM merajuk camtu gak.. Kekkee..

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com