Thursday, September 13, 2012

Entry 18XXL~


Entry 18XXL~
Entry kali neh gedik sikit weh~
tetiba mood nak tulis sal magie cintaN pulak~

kerana kita berbeza…aku jatuh cinta!
 Uweeeekkk!! :P
 

kau anak sulung aku anak tunggal
kau budak sains aku budak sastera
kau cikgu bi aku aku cikgu kaunseling
kau cakap bi aku cakap melayu tulen

 
 
aku nak makan "kfc" kau cakap nak makan "mcd"
aku cakap "nak"  kau cakap "jangan p!"
aku cakap "jangan" kau cakap "suka aty"
aku cakap malas kau cakap mcm mana nak jadi bini?
  
 
 
bila aku merajuk cepat jer kau pujuk
bila kau merajuk aku pun buat2 merajuk
bila aku marah cepat jer aku sejuk
bila kau marah? mak datuk! banyak pulak aku kena kutuk.

 


Walau banyak yang jadi
aku tetap perempuan dan kau tetap lelaki
kau tetap adam dan aku tetap hawa yang berada di sisi~


huh! sumpah gedik~

hehehe sebab korunk sporting!
hamek ney! aku nak bagi sedekah lagi!!















































 

Senyum itu sedekah!!!
hamboooiii lebaqnyaaa senyummmmm~
hukhukhukhuk
sekian!


19 comments:

Momo said...

pagi2 sudah kua idea yang bernas ya... hahaha.. salute ah kat luu...;p

OKje said...

He...he...banyak betul idea Sue pagi-pagi ni ek...ada betulnya jugak entri Sue tu...

Macam merujuk diri sendiri je...yeh?
Ngeee... OKje senyum balik....

Everything's Everythings said...

Nahhh :)

Salina Mat Isa said...

Pagi2 dh senyum lebar ye..

nursuriani said...

momo-hehehehe ekceli i nak bocorkan rahsia neh. neh entry auto pos ler! idea malam tadi punya. huhuhuhu

okje-keh2. bocor dah rahsia okje. bukan idea pagi2 neh. huhuhu. merujuk diri sendiri ke? hehe no kmen laaa. gedik sungguh jawapan! huhu

segalanya-huhuhu hehehe senyum tak perlu kata apa2

teratak hati-tu ler lebaq betoi senyum huhuhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak tak pandai nak buat ayat2 cam sue. ni akak senyum balik ^________^

jangan buat report, akak ada dah ni :)

Kira Sakura said...

kerana perbezaan itu lah yg membuat hati kita menjadi satu >>>tolong sambung hihihi

nursuriani said...

kak husna-weeeeeeee!! kak husna dah ada balik. sib bek ler tak report pulis. hukhukhukhuk. mana hilang?? ke tokyo? japan? indon?? ^.^

kiera-hehehe idea habeh dah. :)

are_lin@yu said...

hhihiihi ayu sedekah kt sini jgk..nmpk x?hehe

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Awww ! Pantun ke ni ? Awat Ohsemm sngt ! hahaha . Aum !!! Senyum yg lebar...pahala berganda letew..haha

Everything's Everythings said...

Terus jadi segalanya xD
pagi tadi mood bersedekah ^^

Sesuatu psangan tu saling melengkapi, kalau dua2 dh complete maka xbest la xde sesi tegur menegur, sesi berleteran kan? ;D

Azee Hana said...

aceceh...siyes,,sedap la pantun tu....pandai sue ni wat ayat..nak berguru lah..hii

Nur Nainis said...

suka hati bila baca entry nie.. :)
boleh jadi cikgu bahasa melayu nie. tabik spring.

mujagirl92 said...

rasa nak kawin jugak la,,, ehhe

dEdEQ dE wIshEs said...

PANTUN KAH ? PUISI KAH ? SAJAK KAH ? HEHEHE ..

BEST BCE ,,

Anonymous said...

he he he KA suka3

Nurul Says said...

i loikeee

Kekzamanis said...

Kreatif puisi.. Macam syok plak duk baca sampai 2,3 kali.. Hikhik! ^^,

o.O said...

bestnya pantun tu.. huhu.. nak senyum gak la.. bg sedekah dekat sue yg pelik

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com