Monday, September 10, 2012

Follower aku yang ke 400 !! Lelaki ke perempuan??


Huh!
dia dah lama dah melaporkan diri kepada haku weh sebagai follower yang ke 400
aku neh jer yang amek masa berabad nak tulis cikit entry sal dia. sikit? aku kalau mula tulis.
kalah novel fauziah ashari. *tetiba.

 

Duit raya?? ketupat lemang?? huh!
boleh jerkkk dtg rumah erk~

Ya..dah bocor ler rahsia aku selama neh!
ini adalah kali pertama blogger lelaki menjadi follower pilihan aku
cer korunk tengok bila dia melaporkan diri? hahaha
maaf ler incik Zul! walaupun tak buat entry tuk incik Zul saya dah terjah dan follow sana balik. 
hihihihih

Apa best kat blog Incik Zul de alexiz??
 hadooiiiii. nama ~ hukhukhuk

 

hahahahhaa. jap2 bagi aku gelak guling2 dulu. huh! setiap kali aku baca mesti aku gelak.
aku pun kekdg terfikir. kenapa aku gelak? rasanya incik zul tak buat lawak. hukhukhuk.
entah. aku rasa tertarik! sebab dia punya profile tak mcm org lain punya.
kalau org lain punya mesti bagitahu dia keturunan parsi cmpur siam. anak nombor 22 dan bagai2 lagi ler~

tapi incik Zul?? hahahahah. pasal kes surat khabar?? kes rogol??buang anak??
 hahaha tak der kena mengena yang memang lawak!

Then~ seterusnya cara penulisan incik Zul neh pun aku suka!
aku suka penulisan org yang boleh buat aku gelak. baca jer aku dah gelak guling2 dari 
stadium batu kawan ke stdium bukit jalil. huh! memang best.

heheheheheh. Jom ler reramai terjah Incik Zul neh~
Kesimpulan dia. apa yang best kat sna sebab aku boleh gelak.
hihihihihi

Kepada incik Zul~
terima ler ketupat yang tak seberapa dari saya neh~


Saya letak dalam bloglist saya buat selama2 nya!!!! :)

Kbai!
eh, opss sebelum aku baii~
Jom terjah blog2 yang best~

 
Selamat berseronokkk byeee!!! :)

31 comments:

Korn Ahmad said...

Wah, blog madu saya nie.. ehh...

konpem gelak x abis2 kalo datang blog SM.. hew hew

Unknown said...

nak gi terjah la.....hehheheh

N.N said...

incik zul memang popular pun..hehheh :)

nursuriani said...

Korn-huhuhu madu awk ker??? hihihihi

cik ct-jom2 terjah2

nursuriani said...

pilot lover-yer ker?? huhuhu tak tahuuuu

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

sempoi n selamba je penulisan beliau..

Unknown said...

Wah, cepatnya follower dia meningkat naik :)

nursuriani said...

mieya-huhuhuhu yer ker? alhamdulliah

kawai-betoi2 setuju sangat hukhuk

Zul De Alexis said...

wah!!!!!!!

terharu rasa nak nangis sambil lap air mata kat baju korn..eh?

haha...eh! thank ya..blog nie pon best :))

nursuriani said...

Zul-hihihihihi sempat lagi sebut nama madu dia korn!! keh3. okeh welcome awak! and tengsss jugak jadi follower saya :)

Miss N™ said...

wahh..untungnya zul.. :)
ok nak terjah jap.. :)

Miss Butterfly said...

oh oh . dye ni perantara wa dengan bff wa . satgi bolehla jadi bff wa jugak . hiokhiok :3

nursuriani said...

eyda- laaaa betul ker??? hahaha dah macam ejen cari jodoh dah incik zul neh huhuhuhu

cik nur-huhuhu jom2 p tejahhh!!!

o.O said...

tq cik sue pelik sebab letak blog ILS gak.. ni yg cyg cik sue pelik ni hahahha~

nursuriani said...

welcome!!! hihihihi

Aimacomel said...

owh, hebat sungguh anak kita tu ye =)
selalu mak-mak akan cakap 'dialah racun, dialah penawar' :) hehe

nursuriani said...

baby comel! hehehe kan2???

zaxx said...

hoho abam retiss tu zul de alexis..eheheh menyesal kalo tak terjah blog beliau..:)

nursuriani said...

zaxx-lepas neh kena selali terjah neh huhuhuhu

GOMI JUNG said...

untong la kan :)
hehe ~

nursuriani said...

sapa yang untung??? hihihi

Everything's Everythings said...

pernah pergi blog dia memang best ;D
inshaAllah nanti aku terjah yg lain2 tu plak..

OKje said...

Wah follower dah banyak ek...

Sue.... terima kasih tolong promote blog.... he...he...

apa pun nk tya... apa ke benda maknanya kaler yg different tu Su
...

nursuriani said...

alahhh tak byk jugak laaa okje. biasa2 jer. huhuhu. eh, ada kaler yang difrent erk?? ntah laaa tak tahu kenapa jadi cmm tuh. hehehe

nur anis said...

haha..sempoi je...

nursuriani said...

tu ler sempoiiii jer huhuhu

cikeyrah said...

nak terjah jugak lar . .hee dah lama tak dtg blog sue nie heheh

nursuriani said...

cik kirah-dtg ler selalu lagi hihihi

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Amboiii....dia mention kitee lagi laaaa . hahaha . terharuuu beb :') huehuee . Untunglaa blog pemes nii mention Yana .. Thanksss sygs ! :*

are_lin@yu said...

wahh thniah2..;-)

aindzaya said...

eh!exbopren wa tu...heheh..femesnyer beliau...

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com