Sunday, September 23, 2012

apa yang korunk tunggu??


Photo: Penantian~
satu penyiksaan atau kesabaran???
hukhukhukhuk. 

Sekali aku terpandang jer gambar neh. dalam kepala batu aku mesti terfikir. apakah aku akan menunggu sampai aku jadi tengkorak macam neh??? hukhukhuk. Dalam hidup kita neh. aku kompom sangat kita tak akan terlepas dari istilah menunggu. setiap hari kita akan menunggu. Contohnya macam aku. hari-hari aku akan tunggu~

  • aku tunggu nak masuk bilik air. sebab asal aku nak masuk  je. abah aku ada. tensen!
  • aku tunggu orang masuk minang. sampai sekarang tak da pun artis2 yang masuk minang aku. :P
  • aku tunggu buah pelam aku kat pokok tuh, bila laaaa nak bertukar warna kuning??
 huhuhuhuhu. lagi satu yang aku tunguu bila laaa incik paiz nak amek study. tok sah duk buat ghajin sangat aih. hukhukhuk. kenapa di saat kita duk sedap tunggu atas kerusi macam tengkorak kat atas tuh pasti jer ada yang memerli. contoh :

"ang tak payah laaa nak tunggu buah pelam tuh masak! sebelum masak nanti mesti ada tupai, burung2 juga belalang yang akan makan!" *ha? belalang??

"ang tunggu artis meminang??? hahahhaha memang tak la! sampai tua reput pun tak kan punya"

dan macam2 lagi kata2 sindiran dan *segala kata cacian yang telah engkau berikan membuat ku rasa kosong-kosong-kosong~ewah! hukhukhuk nyanyi pulak aku. berikanlah aku semangat agar aku bisa menunggu~ *menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku.saat ku harus bersabar dan terus bersabar menantikan kehadiranmu~

 
 Mak datuk??? dah tinggal tulang jer kau?? mana baju dengan handbag?? huhuhu

korunk pernah menunggu???
apa yang korunk selalu tunggu???
 

27 comments:

Cikgu Ma said...

sekarang tunggu posting..tunggu org datang pinang...tunggu nak jadi kaya...hehehe

Sue PeLik said...

sama! itu sebenarnyaaa benda yang paling di tunggu dah hampir setahun neh. huhuhuhu cuma malas nak cerita jer huhuhu

I love Sleep said...

skrang ILS tengah tunggu ble la mood rajin nak wt assignment dtg huhu

Sue PeLik said...

semoga mood rajin datang! amin :)

eza miza said...

menunggu bila lah bebudak nak abes PMR.. pastu leh enjoy!!.. hahaha

notakaki: igt student je yang nak enjoy.. cikgu pon sama.. tambah2 aktiviti lepas PMR yang beshh..hehehe

~PILOT LOVER~ said...

hahha naz nak tunggu pilot dtg melamar...haha boleh kew??? :)

yoon da-hyun said...

tunggu bila nak kaya -__-
haizzzz !!

muhammad asyraf said...

sekarang tengah menunggu orang pinang saya..erk.. :)

menunggu ni kadang-kadang memeritkan bukan?

kiera'sakura said...

skang kami tgh tunggu tarikh nikah. moga dipermudahkanNya Amin

Everything's Everythings said...

Haaa.. jgn lama2 sgt menunggu
kang betul2 jdi mcm dlm gmbar tu kang

haz said...

menunggu itu satu penyiksann.. hukhuk

n kalau ade jodh tu insyaAllah akn tiba msenye org dtg meming sue.. jodoh x ke mana kan.. hee ^^

Misz Mieza said...

MM tengah tunggu bila lah nak ada baby sendiri.. Seronok sangat tengok orang lain dah ada anak..Huhu..

Mieya Atiera said...

Mieya tengah tunggu bila nak dapat tawaran belajar

Sue PeLik said...

semoga apa yang kita tunggu dan harapkan menjadi kenyataan amin!!! :)

cweet pinky said...

hehehe , tunggu orang dtg minang lerr nih , hehehe !

لين Si Pipi Merah said...

yolah..jangan lah tunggu lagi joinlah segmen dari ku ini. misteri jalan lama :)

لين Si Pipi Merah said...

tanjung piandang? cuittt! macam kenal je! oh haaa!

eimah siti said...

cik siti selalu ja mnunggu....huhu....

eimah siti said...

menunggu bulan jatuh ke riba..hehe

Hanif Idrus said...

Bakkan pungguk rindukan bulan...hehe

Sue PeLik said...

macam2 betul yang korunk tunggu! huhuhuhu

teratai said...

Tunggu tu satu penyiksaan!Sebab tu tak suka tunggu, buat terus jika dpt...

Momo said...

sampai skang aku tunggu nazim othman ajak aku kawen.. gempak woo.. haha

ayut said...

stiap weekday tunggu..tunggu dokumen la..tunggu kal la.tunggu email la..hahaha..mmg menunggu tu tak boleh dipisahkan la :)

hainom OKje said...

Menunggu ni mengajar kita ertinya sabar.... jangan gelojoh,...he..he.. insyaallah sampai masanya apa yang kita tunggu tu akan sampai, akan gugur dan akan ..... kawen he..he..

Shah Eira said...

hahahahaha . terbaekkkkkkkk arghh

Novelgurl said...

sllu mnunggu bas kolej lmbt smpai.huk3.sebel ~

haa.menunggu x kn jd ap.kita kena usaha.dh penat usaha brulh tawakl.;D

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com