Tuesday, July 17, 2012

Follower aku yang ke 100 (tentang dia) Siapakah?

salam
Aku memang dah berniat nak buat sesuatu untuk follower aku yang ke 100. 
(aah..memang bru 100 pun hukhukhuk dengan muka sedeh)
tapi bukan niat jahat mestilah niat baik. 
tak percaya??

asal aku jer korunk tak caya kan??

hurm..kalau tak percaya, belah laa dada tanyalah selera! 
eh, bukan...yang betulnyaaa...






"tanya sama pokokkkkk apa sebab goyangg
tanya sama aku apa sebab sengalllll "




hukhukhukhukhuk
siapakah follower aku yang ke 100?? jeng!! jeng!! jeng!! weh! kat atas tuh ada . tak yah bajet biarlahh rahsiaaa~
tiada rahsia lagiiiiii usah bertanya berteka tekiiiii~
promote lagu CT~
Tetiba aku rasa nak karok dulu!
nanti aku sambung balik!
heheheheh




lempang kank
terkangkang!
cepat ler sue...
cepatlahhh

"ambil aku cepat2, ewah! ikat aku erat2! yeah! jangan pakai baju sendat2! ekeleh"
betul ke cm tuh liriknya?? peduli ler!

okeh!

da winer is..
is...
isketambatu dengan isketambola mana lagi best weh?










eh? oh? okeh2 lupa2!!








 


Jom aku crita sal pertemuan kami yang tak di sangka2. ewah!
satu hari aku join contest dia. jadi kat situ ler aku kenal dia. hikhikhik tak panjang pun. aku adalah buat sikit tentang diri dia untuk contest tuh!
tak sangka hari ini, detik ini aku akan bercerita lagi tentang dhia..wahh sedap plak tajuk tuh.
jap2 nak tukar tajuk entry lah!



huh! (sambil lap peluh yang tak der) hehehehhe
Taim utk promote blog dia!
jom reramai kita p jenguk!
dia ada ajar tentang cm ner nak tukar COMMENT jadi 88 budak gemuk sedang komen. contoh2. aku letew budak gemuk tuh! hihihi dan macam2 lagi tutorial ada di sana!


Adik Azyan jugak ambil pelbagai tempahan. apakah?? yang pasti bukan 









kueh raya
baju raya
bunga api

hihihihi
nak taw tempahan apa?? p la terjah blog adik manis neh!

okeh. cukup utk promte!
ada kata2 utk adik ini dari aku huhuhu bila sebut adik aku rasa diri aku neh cam tua sangat jer..
tapi mang aku dah tua! huhuhu

"dear Azyan Nabilah Othman (nama ayah kita sama! yuhuuu mmg adik bradik la neh), akak doakan adik cemerlang untuk UPSR,PMR,SPM sampai masuk ke UNIVERSITI dan berjaya capai cita2 tak kirala nak jadi apa pun ~tapiii jadi penyamun akak tak doakan erk! kira yang baek2 jer laa. Berjaya dalam hidup. berjya dalam percintaan. berjaya dalam keluarga. berjaya dunia akhirat la senang citer. :) 

cintailah pelajaranmu..
sepertimana kau cintakan seseorang...

(tak semestinya pkwe, mak dengan ayah pun boleh kan??)
Akhir kata, GOOD LUCK dear! "

Hadiah : Khidmat kaunseling secara percuma selama 100 tahun. hikhikhikhik
kau?? nak letewwww hihi
tak boleh...tak boleh..:P


p/s : Klik yang warna hijau tu erk.

korunk pun kata kat aku. hengat aku bodoh?? hahahah

4 comments:

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

TAHNIAH kena review:')

Sue PeLik said...

tima kaseh! eh mcm sy lak yang review hikhikhik

Azyan Nabilah said...

Hoho -.- Thankss akak .
Memang kite adek beradek ;) Hoho

Sue PeLik said...

wc dear ...huhuhu :)

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com