Thursday, July 26, 2012

Korunk rasa tak apa yang aku rasa??

apa yang aku rasa??

Aku rasa indahnyaaa berblogging neh..bukan sekadar dapat kawan baru...tapi aku rasa macam dapat keluarga baru jer..apa lagi bagi aku yang tak der adik beradik neh. lagi ler trasa..adoyaiii bestnyaa kenapalahh aku tak aktif berblogging daripada dulu lagi??

Bila kita rasa sedeh...
pasti ada yang komen dan bagi kekuatan...
pasti ada yang tinggalkan nasihat dan pesan...
sehingga kita mampu bangun dan berdiri semula seperti semalam...

Bila kita gembira...
Yang lain pun turut gembira..
walaupun dalam hati "terencat ke apa budak neh??" huhuhu
tak pa..itulah keluarga yang baik..gembira melihat orang lain gembira..

Bila kita rasa marah...
datang pula yang menenangkan diri...
yang memberi kata-kata hingga kita tersenyum dan lupa...
aku marah pasai apa erk tadi??

Bila kita Join pertandingan...
ada sahaja yang datang menyapa
"selamat berjaya"
"kita tengok sapa menang nanti! :P"
Berbunga-bunga jer rasa di hati...

Ya..memang aku dah jatuh cinta..
jatuh cinta dengan dunia blog neh...

Terima kasih kalian~
yang sudi menjadi saudaraku~

aku nak bagi sedekah neh..





nak amek!!






















Senyum tu kan sedekah hihihi


sekian!

12 comments:

SoLy SoLicious said...

dtg nk bagi SENYUM gak :)

Sue PeLik said...

huhuhuhu tengssss hihihi

Kesuma Angsana said...

mmg sentiasa senyum pown hehe

Sue PeLik said...

banyakk dah bagi sedekah neh kak angsana neh hihihi :)

Mrs Velentine said...

awak buat akak tersenyum walaupun tgh stress buat SKT

Sue PeLik said...

huhuhuhu :) jom kita senyum ramai2 hihihi chayok2 akak!!

Momo said...

senyum tak perlu kata apa2 .. lalalala

Sue PeLik said...

momo hihihihi :)

adibahfaizah said...

Besaqnyer senyumm. :D. slmt berbukaa..ptng nnti. .

Sue PeLik said...

CIK ADIBAH-hihihihi sedekahh kena besaq sikit hihihi selamat berpuasa jugak erk huhuhu

I love Sleep said...

hehe nak snyum juga la.. =)

Sue PeLik said...

hihihi silakan senyum jugak! cik ilove sleep hihihi

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com