Thursday, October 4, 2012

Aku Pelik...hurm...


 Semalam atas urusan kerja aku dan kawan aku ke pulau pinang. 
kami naik motor. brooommm. brooommm. eh, mcm tu ka bunyi motor??? hentam sajalah.
weeeeeeeeeee. sambil  tu kami bernyanyi2 kat atas motor untuk hiburkan hati sendiri.

"kami guru malaysiaaaaaa, berikrar dan berjanji........."

eh? apakah?? salah lirik neh. huhuhu. 
memang cerialaaaa kami macam neh
mohon tukar bulan dengan matahari. maklumlah pic pinjam atok google
v
v
v
 

tapi bila masuk jer highway~
aku mula pelik. semua orang pandang kami.
ada yang ponnnnnnnnnnnnnnn! ponnnnnnnnnn!! ada yang pheeewitttttttttttttttttt!!
dan ada jugak lori ikut kami. dia tak potong. dia jalan pelan jaaaa ikut kot tepi.
aku semakin pelik! then ada pulak mamat2 askar lalu. tetiba dorang bersorak bila nampak kami.
eh, apasal neh????

aku terlebih seksi ker??? t.shirt lengan panjang. seluar slack. siap pakai stokin lagi
dah menutup aurat neh aku rasa. muahhhheehehehe. aku dengan kawan aku pun fikir. kenapa??
kenapa??? tetiba aku cakap kat kawan aku.

berentiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! stop!!!
aku nak tengok cermin jappppppppppppp
muka aku dah bertukar jadi lisa surihani ke???????
:P

hehehehe rasa2 kenapa dorang semua tgok kami???

31 comments:

cikeyrah said...

sebab ape kak , depa tgk akak ? ce ar cite . .

BERT said...

ha pe yg pliknye? cite x abehhh uwaa

Mrs Velentine said...

awak tak pakai helmet kot..hehehe...takpun di anampak awak cute..

Everything's Everythings said...

Awek naik motor lah kot, siapa tak pandang kan? hahah

Kesuma Angsana said...

tq & tahniah ye!
http://kesumaangsana.blogspot.com/2012/10/tahniah-penerima-keychain-ka-1-kejutan.html

hainom OKje said...

Reti ke bawak motor Sue? he..he.. Merah ni.... saja je tau suh OKje pikir... penat kepala otak nak mikir ni...nape ek ?

pakai serban...he..he.. entahlah merah oi....

Encik H said...

aaaa....helmet terbalik...

Cikgu Ma said...

tudung terbalik kot...x pun helmet terbalik...ish..ish..misteri sungguh...

aku HaniAsyira said...

kenapa??? apa terjadi??

ros_reeza said...

Sue tak pakai helmet kot?... heeee

UmmiSyarni said...

sbb naik moto tak pakai helmet?huhu...

Novelgurl said...

Hahaa.nk ngorat gak la.peeewwiitt!
cikgu ea?

P/s: Dh msukkn dh dlm bloglist.;D

Ainin Suffiah said...

x pkai helmet kut? eh, x mngkin. ntah? haha *trtnya-tnya*

Cik Nur said...

sue xpakai helmet ke...?

elyna mirsada said...

wow merempit ats jln raya ehehe...

Mieya Atiera said...

awek cun lalu kot. haha

I love Sleep said...

waahhh ni yg buat tertanya-tanya ni.. kenapakah!!

dEdEQ dE wIshEs said...

HEHEHE .. SEBB SUE LUPE PKAI HELMET KOT .. EKEKE

Hanna said...

Ala cite la kenapa?? hehe

Sue PeLik said...

@Everything's Everythings hahahaha jawapan kau paling tepat weh. keh2 perasan gila!

Sue PeLik said...

@hainom OKje uit kapal terbang pun boleh bawa okje! ke hulu ke hilir! tapi yang mainan laaa hehehe

Sue PeLik said...

hahaha jawapan dia!!!! drebar sue pelik tak pakai helmet! keh2 sue pelik pakai helmet huhuhu

Hanif Idrus said...

Lah!!! tak pakai helmet rupanya..hahahah

cik nana said...

takboleh nak pikir. suspen okay. haha nape weiiii..

fifie said...

Tak pakai helmet kot. hehe

diba said...

helmet trbalik..mybe..hee

Iznie said...

something wrong dgn motor la kat? hehe


salam ziarah.... :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak still tak dapat pk nape. hehe

kiera'sakura said...

mungkin kah sbb diorang tau awak pelik. kihkihkih

Momo said...

entah2 ada orang ketiga atas moto tu..huahahahaha...

Abel Nightroads said...

Puih! Cita x habes. Hampeh. Aku rsa aku tau sbb apa depa dok pndg. Sebab tgk 2 ketoi lemak besaq atas moto. Kih3

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com