Tuesday, October 2, 2012

aku cinta padamu! heee. aku yang buat aku yang geli~



Buat seketika ku tutup pintu hati
Buat seketika aku tidak merasa cinta sejati
dan akhirnya hari ini aku jatuh cinta..
buat sekian kali..
dia…
lelaki yang pada mulanya ku anggap hanya sebagai teman
lelaki yang pada mulanya hanya ku fikir untuk di permainkan
hadir..
membuka pintu hatiku
menyentuh luka2 di hatiku..lalu
memberi penawar dengan kehangatanya cintanya yang tiada tandingannya
dari saat itu aku mula menyedari
aku sudah punya penawar untuk luka2 yang masih berbekas
dari kesan cinta lalu itu..
akhirnya…
ku serahkan sepenuh hatiku
sepenuh kasih sayangku..
buat dirinya..

Amacam?? rasa2 aku boleh ganti A.samad said tak?? usman awang?? tak pun shila hamzah??? kalau aku ganti shila hamzah bukan asian wave tuh. tsunami wave yang akan melanda. huhuhu. keh2 tak dok kena mengena. huhuhuh. Aku buat sendiri syair neh. tak dok cilok kat mana2. ohhh, jadi seharian aku tak hupdate neh laaa yang aku duk buat??? syair kunun! huhuhu. apo komen uolsss yang cantik & kacak??? huhuhu. kalau okay aku nak p antaq kat majalah mangga neh. weeeeee tak pun tanyalah ustaz??? kih2. okje, kalau buat syair jaa tak payah masak boleh kawen tak??? heeeeeee *larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

23 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

AMBOI SU .. BERBUNGA2 PAGIK2 NI ERK ? HAHA ..

CUN LA SYAIR TU ..

HANTOR KAT MINGGUAN WANITA PUN OK .. EKEKE

Mrs Velentine said...

ok jer boleh dh ganti keris mas...hehehe....

hainom OKje said...

Ha..ha....best ...best.... betul ni ingat cilok mana-mana tadi..... OO jadinya sehari mengarang puisi tulah semalam...he..he...

Nampaknya sehari aje le Pa'is tahan he...he... Sue dulu pun Okje tak tau masak jugak, risau je kalau mak mertua nk dtg makan tapi bila dah kawin nanti pandailah.... jangan risau sesangatlah!!!

┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ said...

hahaha igt hati tgh bunga2 tadi buat entri utk si jejaka pilihan rupanya syair rekaan semata-mata hehe ok ni bakat boleh pergi jauh ni haha :)

perantau said...

jiwang sungguh haha

cweet pinky said...

hahaha , disebabkan tajuk tuh k.sue dah tulis geli , dari awal sampai akhir CP rase nak gelak je tau tapi sayir nih bes larr , tajuk je macam larik2 , hehehe ~

Nor Zilla Sensei said...

mak aihh..memang geli geleman la bace tu.huhuhu

cik nana said...

ini memang betul2 romantik ni. phewitttt..

kiera'sakura said...

naik bulu roma baca syair awk nie sue oihhhhhhh...

baru nk kata budak nie dah pasal pe berjiwang pulak hahahaha

Saleha said...

wah wah wah.. syair ni bleh jadi tiket ustazah pilihan ni.. hahaha

elyna mirsada said...

wow hati berbunga sbb jatuh cnta..jgn jtuh tangga sudaa.ehehe

are_lin@yu said...

ada bakat ni..try lah sue..hihi

Mieya Atiera said...

Amboi. Jiwang gila. Pandai berpuisi kan :)

Everything's Everythings said...

Kenyang lah suami nnti makan syair je tiap2 hari hahah

I love Sleep said...

waaahhh bsajak2 pula dia hehe..

AnneRaini said...

tukarlah warna tulisan ni...tak nmpk ler.

Cik Nur said...

pelapis A.samad said dan pnulis2 tanah air ni.. :)

nice la sue.. :)

Kesuma Angsana said...

singgah mmebaca~~

fifie said...

Dah boleh sangat buat novel nie. hehe.

Hanif Idrus said...

Puisi2 macam ni masa aku tengah hangat bercinta memang idea keluar bersepah-sepah..
Ohhh!! awak tengah bercinta yek...
Memang dahsyat ni...

Cikgu Ma said...

cepat2 kawen..hehe

Anonymous said...

Tq syg... wat ptame kali abg nk comment,,,, hehe,,,, i lup u syg....

Novelgurl said...

amboii dia.haha.nk hntr kt tanyalah ustaz? konfirm die ceramah dlu.haha.bleh je kawen hri2 mkn syair je la.hak2.

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com