Friday, January 11, 2013

Giveaway NewYear 2013 JiwarOsak


Assalamualaikum!
Aku Join!!!

giveaway jiwarosak dot com 

Mak aku kata, kalau nak bertanding, bertanding betoi2 jangan main2. huh! jadi, untuk GA hebat neh. aku mempertaruhkan sajak yang aku reka sendiri! eh? over pulak. hikhikhikhik

taraaaaaaaaaaaaaa!!!

Tajuk sajak : Aku Seorang Blogger...

Bila aku kata...aku seorang BLOGGER..
Mak aku mesti kata...
Boleh dak ang berenti makan setahun burger tuh?
aku neh sampai dah tak tau beza anak aku dengan badak sumbu!
sbb apa mak aku kata cm tuh??
Sbb mak aku mesti ingat BLOGGER tu nama sejenis Burger yang aku suka melantak tak hengat dunia...

Bila aku kata...aku seorang BLOGGER...
Abah aku mesti kata...
Nama jantan omputih mana yang ang sebut neh?? aku tak kira! aku nak menantu org banjar jgk!
sbb apa abah aku kata cm tuh??
Sbb dia ingat aku duk sebut nama kekasih aku yang dari luar negara! dan berjanji untuk kawen lari kat sana

Bila aku kata...aku seorang BLOGGER...
Kawan aku yang Suri rumah tangga sepenuh masa mesti kata....(kwn btul)
Weh! gila?? mana ang belajaq masakan WESTEN neh!!?? mai ajaq aku sat!! balik neh boleh aku masak kan kat LAKI aku!!
sbb apa kwn aku yang suri rumah tu kata cm tuh??
Sbb kwn aku tuh hengat tu resipi terbaru dri aku. lupakah dia yang aku tak reti masak??

Bila aku kata ...aku seorang BLOGGER...
Kawan aku yang nak kawen neh mesti kata...(kwn btul)
Kuanggg ajaqqq angg!! tak gtw pun butik pengantin tu kat mana!!! kalau dak boleh aku p dengan LAKI aku (bakal suami) 
sbb apa kawan aku kata cm tuh??
sbb dia hengat dia nak kawen..jadi aku neh asyik sebut sal butik pengantin jer! mana2 pun nama butik pengantin. ingat aku sawan??

Bila aku kata...aku seorang BLOGGER...
Pakwe aku mesti kata...
blogger ker?? tak nampak macam blogger pun..cam HAMBURGER adalah!
hahahah
haish!
nak aku merajuk dua tahun nam bulan??

18 comments:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

nak join tapi besok kot.. nak tgok tb dulu..hehe

Nurul Aini said...

heheh..kelakar sajak tu.pandai mengarang..hamburgerrrr pun comel apa.waa..ada peluang tinggi nak jadi juara ni.hehe..kembang bontot bila cik sue tag saya..terima kasih terima kasih..sayangggg cik sue..memang nak masuk pun, dah cik sue tag, makin galak lah kan.

dEdEQ dE wIshEs said...

AMBOI ANAK DARA .. TERRERRRRRRNYE SAJAK AKU SEORG BLOGGER .. HIHI .. ANAK DARA NI XRETI LA SYGGGG NAK BERSAJAK NEH . HAHA

Cik Nur said...

mcm hambegerr...
hahahahahha....
sabo jelah...
apa2pun, semoga berjaya..!

potia casadelarossa said...

wah!! menarik entry ni

cweet pinky said...

wah , rajen ! gile punye ramai la sponser kowt !

reply dari entry CP :

hehehe , kat depan sitc , kitorang snap tuh pown mengadap sitc :D

I love Sleep said...

terbaik..!! haha~ mesti menang punya la..

Sue PeLik said...

@Nurul Aini syg cik aini jugakkk!!!! hehehehe . jangan lupa masuk! huhuhuhu

Sue PeLik said...

@dEdEQ dE wIshEs alaaaa kalau tak pandai bersajak! try syair pulak hehehehe

Sue PeLik said...

@I love Sleep huhuhu INSYA ALLAH! HUHUHU

cweet pinky said...

reply dari entry CP :

hehehe , taw takpe kak , pelik2 je , macam dye lak blaja kat situ , bukan , macam dye lak mengajar kat situ ~

CikMunBlogger said...

good luck ! :D
mun memang tak pandai buat sajak sajak nie . hehe

hainom OKje said...

Sue...malaslah join...byk sponsor sangat...lagi...tak tau buat sajak...ha..ha..

Feroz Othman said...

datang skodeng.. mekaceh sudi juin :P

kiera'sakura said...

nampak sangat awak seiras beger sebab dah dua orang cakap benda yg sama lalalalalala :p

Yura said...

wahhh tahniah la, sbb menang entry senget, mmg senget habes bace nye:D tahniah!

cik amal said...

WAHH!!
Tahniah menang! haha, pandai jugak buat sajak ehh :)

Iema Gurlz said...

hye
dr GA yg same ^^
http://iema90.blogspot.com/2013/01/giveaway-newyear-2013-jiwarosak.html

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com