Sunday, October 7, 2012

Lirik Lagu : seseorang macam hang!!


 

Lirik lagu : seseorang macam hang!

aku dengar hang dah selesai. selesai apa? aku tak pasti. yang aku tau.
hang dah jumpa awek baru dan hang dah kawen dengan dia
aku dengar hang punya impian dah jadi kenyataan
hang dapat bini yang boleh bagi apa saja,beli rumah setinggan dan beli kereta api
tak macam aku neh.

oi kawan lama. awat hang malu sangat?
sampai kena menyorok di tepi lampu suluh

 aku benci nak keluar sebab banyak sangat burung bilu warna biru kat blog aku neh.
memang hang undang aku p kawen hang. tapi aku tak dapat nak lawan hati aku
supaya jangan p! aku berharap hang akan tengok muka aku
lepas tuh hang hengat balik kenangan kita yang jatuh motor
kat tepi bendang rumah tok kadi.

tak palaaaaa. aku cari orang lain jalah! yang macam hang
aku tak dak nak harap apa2 aku harap benda2 yang baik ja untuk hang
jangan duk nak lupa kat aku pulak! aku ugut hang neh.
tetiba aku teringat hang punya mesej dalam bahasa omputeh

"Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead "

antara bini hang dengan aku. tak dak apa nak banding.
aku tau aku lawa lagi.jangan risau. jangan peduli pasai tanah2 kat kampung aku tuh.
menyesal dan kesilapan itu. aku yang rasa pahit manis kopi yang aku bancuh kat abah aku tadi

huh! mood --->>mereng + sedeh + hepi + tak tau nak wat pa + penat +merepek = terima kaseh kerana mendengar nyanyian aku.  

kbai!! tak faham sudeh. aku pun tak berapa nak faham amenda aku tulis. tapi aku translate ikut suka hati aku dari sini 

27 comments:

Encik H said...

first!!

Encik H said...

erkk..aku rasa adele pun buleh menangis nyanyi kalau dia tau yg kau jadi penulis asal lirik lagu nih...>.<

dEdEQ dE wIshEs said...

AIYAK .. LAGU RANCAK .. HAHA .. LEH JADIK KOMPOZER NI SYGG .. KUIKUI ..

SABAR ERK DEAR .. XMO SEDIH2 .. SERABUT2 .. TAU TAU

Sue PeLik said...

@Encik H incik H?? apa kono tue?? huhuhu tapi apa2 pun memang ler adele akan menagis3 neh. huhuhu

Sue PeLik said...

@dEdEQ dE wIshEs serabut sikit jo. hihihi tengs amek berat. uit persan hang sue!!! huhuhu

baby comel said...

uihh, tu menyanyi ka td?? =) hehe, relax relax.. senang cerita kan, cari la orang yg ssayang kita lebih sbb bila dia sayang kita dh tentu-tentu si dia takkan tinggalkan kita.
kalau kita yg sayang lebih kat dia, belum tentu dia akan sayang kita sebagaimana kita sayang kat dia..

Everything's Everythings said...

Padan la tak jumpa kt youtube, lagu omputih ditranslate rupanya =.="

I love Sleep said...

hahaha~

Nurul Aini said...

Tak pa aihh cik sue, orang tak mau, tok sah pikiq yak lah no..haa..ambik kat hang...padan muka dia, cik sue yg baik tak mau..hehe..cik sue jgn sedih ye, biar pi lah kat dia. Sy kan ada..ehhh ehhh ehh, bukan saya yang tuuuuuttt kan ada..Allah akan berikan 10 kali ganda yang terbaik buat cik sue..Saya doakan. ^___^

Mrs Velentine said...

hahaha..menangis adele kalau dia faham BM..hehehe

Mieya Atiera said...

Be strong !

Nor Zilla Sensei said...

homaigad...bole jadi komposer baru lak ni. fenin2..hahaha

Kesuma Angsana said...

he he suka2

maszull said...

assalamualaikum sue...best gak kalau dah mcm ni hehehehee...:)

hainom OKje said...

Oooo Mak Long Merah .... Atenya teman kenapa.....? frust betul teman nengoknya..... ...he....he...

macam lagu diri sendiri je Sue.... x-pakwe dah tawen ke? biarlah Sue... ... sampai masa kita pulak yg tawen....he...he... tak sabau le tu....

kiera'sakura said...

rasa mcm nak lempang awak lelaju je lepas dengar nyanyian yang super sedap nie hahahaha

Cik Nur said...

sabaq je la noo..nak buat lagu mana lagi... <---pening gak nak faham..hihih

shinji izac said...

"aku taw aku lawa lagi"

bagus ayat nie..hihih~~

eza miza said...

hahaha...cayala...dah cipta lagu dah la ni.. hehhe

Sue PeLik said...

hihihihihihihi

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Lols , lagu cenni pun boleh ? hahakks

Cik Anis said...

hehehe... ni versi adelelele ye :)

teratak hati said...

Patut la pelik je lirik lagu translate rupenya..

eimah siti said...

tuu diaa aih...lirik lagu diaaa...=P

Nisa Greennnpanda said...

aih, aih...
jom kite gi nyanyi lgu hepi lak, ok sue?

hainom OKje said...

Sue... tak bz ke hari ni... pagi-pagi dah boleh muncul...hu..hu... jap lagi nak hilanglah tuu...

Momo said...

lain macam je nik...apakes..

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com