Saturday, October 13, 2012

Jenis-Jenis Kucing~


aduh! comelnya kau! hukhukhuk. ini kategori kucing kurang kasih sayang. tengok muka sedeh dia tuh. alololollololo. nak dibelai dan dimanja lah tuh! aku kalau dapat kucing cam neh. aku geletek2 dia! hehehehe

Neh kategori yang tak dok perasaan. bagi dia hak tido adalah hak milik setiap insan. *eh? hurm. tak peduli apa kata orang-orang kat sawah! yang penting boleh tido. huhuhu. kalau tido sampai macam neh mak aku selalu bebel gini " tidoq mati! pencuri masuk angkat hang letak luaq pun hang tak tau!" eh, mak neh? ke situ lak. huhuhu. mak aku. mak aku.

uiiii neh kategori bahaya. silap dekat dia mengaum! habeh satu muka kena cakaq. huhuhu. jenis2 yang macam neh biasa payah nak dapat jodoh. tengok muka pun tau. muka "cengei" orang utara kata. alaaa maksud dia muka garang laaa. heee pandaii laaa aku. huhuhu

isk-isk. neh jenis yang tak reti duk diam neh. setiap masa nak suffel. tengah main kejar-kejar dengan aku pun sempat lagi suffle. al maklum laaa aku kan slim river jadi lambat sikit laa kalau nak main kejar mengejar neh. huhuhu

ohhhhh neh jenis yang bagus neh. kecik-kecik lagi dah merenung masa depan besaq nanti nak jadi hape? mungkin kucing paling comel atau kucing paling hensem di abad ini?

ha! neh jenis yang kuat shopping. tengok tuh?? amenda laa yang dia beli tuh. nak buat hape?? sah. ngabehkan duit letew! sampai penuh troli beli. hish.

opsss! neh jenis yang bajet retis weh. bagi dia, dialah diva dan ratu2 di dunia neh. segala gosip2 liar tu memang selalu laaa. mklumlaaa orang pemes. tengok laa? sampai dalam bakul pun ada yang nak amek gambar. tak ke pemes??

ntah laaa apa yang aku merepekkan neh. kbai!

25 comments:

dayteenlea said...

kucing kat umah dah masuk generasi ke 4 dah.hehe

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

comel tp xsuke pgang la...

Cikgu Ma said...

ok...semuanya comel..but i don;t like them..haha

I love Sleep said...

cumil kan kucing.. tp ILS xsuka kucing dtg dekat2 haha~

dEdEQ dE wIshEs said...

HAHAHAHAHA .. INGTKAN BETOL .. AIYARK .. COMEL KUCIM TU

Cik Nur said...

hehehe..kiut2 semuanya.... :)

Anonymous said...

comel.

Nurul Aini said...

hehehe..comel kucing-kucing tu macam cik sue..nak seekor boleh. ^___6

elyna mirsada said...

ololo..comelnyer..

hainom OKje said...

Ala-ala tomei....anak-anak kucing je ke semuanya....emak ayah diaorang tak de ke..heee

Hanif Idrus said...

Comel2....

baby comel said...

sy takut kucin =(

blog usang said...

sungguh comel dan cute kucing-kucing tu.yg bawah sekali pakai topi tu cute sangat

Cik Nur said...

xpernah mkn lg la kat situ...
nanti nak cubalah..hihihihi..

Mieya Atiera said...

Comelnyaaa

Sue PeLik said...

banyak laaa yang takut kucing kat sini huhuhuhu :)

kiera'sakura said...

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
takut kucing kihkihkih

*bebudak KBU panggil saya kakak cengei. adakah saya comel seperti kucing garang itu? :p

Nizam Erul said...

amboy . kucing pon ad jeniss kah ? xD

jaakechik said...

comel nya kucing2 kt atas tu... jaa suka jaa tgk jer, tp kalo nk suh bela mmg xsuka...jhehe

misz sheyla said...

comel.... tapi seyes bukan takut cume geli ngan bulu die...

maszull said...

assalamualaikum sue....comell nyer kucing2 tu...:)

Momo said...

ohsem!!kucing2 tu semua aku punye..haha

Mrs Velentine said...

rindu kat hitam yg hilang

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kat rumah akak dah nak sampai 20 ekor kucing :)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Sumpah semua kucing ni setai gila ! hahahakkk . Bak kata kak Sue , semua omey omeyy ! *eh , bila masa kak sue kata ?* hahakks

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com