Tuesday, October 9, 2012

sibuk~ tapi sempat lagi tambah lemak!


Sibuk. tu jer sepatah perkataan yang aku mampu sebut. gedik! padahal tunggu jerlah kejap lagi aku bebel. heeeeeeee. rindu sangat nak berblogging macam dulu! sehari boleh update 2,3 entry! boleh p jelajah 2,3 negeri, eh maksud aku boleh p BW ler. huhuhu. rindu nak p melawat kakak aku yang selalu masak. jarang2 dapat melawat dia. huhu. rindu nak p jengah kawan aku yang asyik dengan kartun anime dia tuh. pastu teringat2 pulak kat pemandu pelancong ku yang dah nak kawen tuh. arghhhhhhhhhhh!! kenapa aku harus sibuk??? huhuhu. yaa..sebab nak cari sesuap nasik,hadoiiii sadis pulak aku rasa ayat aku neh. 

semalam aku teman kawan aku pergi balai polis bagan serai. awal2 dah jumpa abg polis hensem. hadoii bergoncang iman di dada neh. kawan aku yang sorang tuh siap cakap. weh benti sat aku nak mintak nombor tepon abg polis tuh. huhuhu. gila punya gedik kan?? umuq dah tahap nenek kebayan pun boleh cam tuh. lepas tuh kami duk sibuk tanya pulak. "awat depa neh muda2 jadi polis??"awat depa neh hensem sangat??" hahahah semua duk jenuh fikir. dalam masa kami sibuk fikir. kawan aku bagi cadangan. "weh jom makan aiskrim satu malaysia yang murah tu nak??" aku pun dengan cepat, bajet badan macam tiang lampu terus kata." nak2". huh! kitaorang yang badang tiga2nya godang neh. terus pergi beli aiskrim satu malaysia!!

taraaaaa!!!


Photo: Aiskrim coklat..
RM 2.99 jer weh. besaq punya neh. perisa coklat! heeee vanila tak dok! sedap kot weh makan dalam kereta sementara nak sampai. masa dalam perjalanan pulak. kami rasa patut kami tambahkan lagi lemak yang sedia ada dengan makan bihun sup!

Photo: Makanan tengahari untuk hari ni... SEDAP dan MURAH..
sedap kot weh! sangat sedap! ayam pun banyak! aku apa lagi. makan tak hengat dah lemak yang terkumpul. bukan kata nak angkat muka tengok orang lalu lalang. tengok kengkawan aku yang makan sama pun dak dah. huhuhu. sedap! rm3.00 sahaja weh. murahkan?? kat selinsing perak!

tamatlah kisah hidup aku yang sibuk tapi sempat jugak menambah lemak. heeeee. rindunyaaaa kat korunk!!!huhuhu malam karank i pergi BW blog korunk yer~ :) misss uolllssss. huhu. weh apa cerita baru?? *gaya2 mami jarum. huhuhu. buat pakar masak kita okje. bila saya mau pandai masak macam neh??? huhuhuuhu.

 kbai!

31 comments:

dayteenlea said...

lemak terkumpul jangan risau

makan jus mate 5

hahahahahaha

Mieya Atiera said...

Sedapnyaa aiskrim tu.

Dear KHY said...

sedapnyerr . nyumnyumn :3

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

sodapnya, sy mkn sardin n telur asin je..

cik azLyzah⊙.☉ said...

okpe..dapat update entry ne..cik plat tak sibuk tapi idea kering..So BW je lah jawabnyeeee^^

hainom OKje said...

Sue tak yah le belajau masak.... beli je RM3.00 dah siap makan ayam banyak lagi... sedap tu....

Itu cite semalam...ha...yg hari ni menghilang apasal pulak?..... sok menghilang tak mo cite dulu....he...he...

Encik segalanya pun dah macam hang...menghilang tak habis-habis!!
penat tau OKje tunggu.... nasib 2 hilang ramai yg datang temankan....hu..hu..

cikeyrah said...

kak.sue depan opis keyrah balai polis, kat situ pun ramai polis2 nsem hheheheh

Cikgu Ma said...

nak tau dak..skali tengok eskrem tu ingatkan janin ke embrio 3D dalam perut ibu mana la..skali eskrem daaa...hehe

Novelgurl said...

awt akq wt cek terliuq nie..hua.lapaq2!

cik nana said...

whoaaa sedapnyaaa eskrim coklat tuuu..

steffany daph said...

tambah lemak, tambah masa gembira :P hehehe.

fifie said...

Kalau tengok makanan dalam gambar terus lapar. Haha

Nisa Greennnpanda said...

tibe2 trase lapar lak, adeh.. "-_-

dEdEQ dE wIshEs said...

AHA .. AISKRIM 1 MLAYSIA KE GITU ? BRU TAHU .. KUIKUI .. KALO KAT KG NI .. RM1 LAGIK ..

SEDAP JE TGOK MEE SUP ? NASI BUBUR ? APEKAH ? HEHE .. BESHH

Lelaki Ini said...

samelah kita..
selkalu bz!

are_lin@yu said...

nk jmpa polis nsem gk.hihi..org mna ni,mcm utara ja..hihi

Sue PeLik said...

okje-asyik menghilang jer kan?? dah macam chipsmore hehhehe. incik segalanya pun sama ke?? huhuhuhu

kiera'sakura said...

hewahhh kemain lagi ye merayap sakan. wehhhh balik la update entry!!! babap kang haaaa

bihun sup kat sini pun super sedap klu buh sambal dia. klu tidak, xsedap *blh gitu kihkihkih

ros_reeza said...

nak jugakk eskrim tu :)

Nurul Aini said...

Tertelan air liur tengok aiskrim tu..kejap lagi nak pergi beli lah..

Mayang ABDUL RAZAK said...

salam kenal, dari bloglist KA, done follow.. hit me back ya

Momo said...

makanan tu buat aku lapar dol..haha

Cik Nur said...

bihun sup bgn serai kat mana..?
nampak mcm sedap jee..

terliur dah ni..

Kesuma Angsana said...

nampak cam sedap je ni!

hainom OKje said...

yelah..... rindu i you...

Mia Liana said...

Uwaa dah lama Mia tak makan aiskrim ni.... Nak jugalah nanti...

Mrs Velentine said...

ais cream...hehehe..ehm dtg jenguk sini

ayut said...

jgn kumpul lemak byk sgt...bhaya nnt... :)

Aimi Syahirah said...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

hahhaakk , smpai hati tk bwk bihun ke rumahh iteww , hahakk .

Nurul Husna Mohd Hassan said...

lepas makan kena lari 10 round padang sue. hihi

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com