Saturday, August 18, 2012

Ucapan Raya melalui gambar~


Assalamualaikum!

Haiiiii semuaaaaaaaaa!!
Di kesempatan yang masih ada ney sebelum aku sibuk menjadi 
"bibik" di pagi syawal! aku nak ucapkan~
 
Kepada  yang OTW nak balik ke kampung~
 
 

Kepada  yang dah ada kat kampung~
 
 

 Kepada Pengomen2 aku yang rajin~

 

Kepada incik Ahmad Faiz Hilmi~
 

 

Alolololooooo gedik pulak aku rasa! huhuhuhu

Kepada semua rakan blogger ~

 

hihihi kenapa gambar tengah makan??
sebab sekang neh memang aku wish kat korunk sambil melantak
apa saja yang ada kat dapur rumah aku

aku buruk lantak??

tak lah!
aku cuma tak suka membazir jer~
ececececece!!!

 Selamat Hari raya Maaf Zahir batin tau!!

kbai!

10 comments:

eimah siti said...

selamat hari raya...maaf zahir n batin...=)

ejulz said...

selamat hari raya.. :)

Ain said...

Cantiknye..salam syawal dari ain ye sue..

hainom OKje said...

Selamat Hari Raya .... Maaf zahir Batin Sue.... Sue balik mana??

Jangan makan banyak-banyak nanti susah nak beraya!!!! he...he...

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Wuw ! Maluu ! Ada orang sudi mention Yana dalam n3 dia laa , Woot ! Terharuuu~:') Thanks ya ! Salam Aidilfitri , maaf zahir dan batin ya !

Michelle Hopell said...

selamat hari raya sue ... :)

lokman said...

Assalamualaikum.. Selamat hari raya maaf zahir dan batin...^_^
http://lokmanramli.blogspot.com/2012/08/selamat-hari-raya-aidilfitri-daripada.html

Dari lokman, bakal isteri dan keluarga.

Mieya Atiera said...

Rajinnya cari gambar. Btw, selamat hari raya :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

waa nama akak atas sekali tu. hihi

selamat hari raya yang ke-5 sue :)

Sue PeLik said...

selamat hari rayaaa semuaaaaaaaa!!! :)) maaf zahir batinnnn tauuuuuu

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com