Friday, July 13, 2012

'Contest Header Cute & Awesome -:by Miss Opsspocot !'

Aku nak Join Contest lagi~

Contest hape?

Tu yang kat atas tuh tajuk dia ^

Nampak???

Ha! Nampak. aku tak rabun ayam lagi ler~

Kau gila erk sue?? dah soal jawab sendiri??

ada aku kisah??

kih2



Kenapa aku join contest MISS OPSSPOCOT neh??
Sebab2 :

  • Aku suka hadiah.
  • Memang best laa kalau dapat hadiah.
  • Hadiah dia pun wat aku opocot! hihi.
  • Boleh tak cakap terus terang jer?? Yerla2..aku masuk sebab AKU NAK HADIAH!
  • Dah nama pun masuk contest mestilah nak hadiah. Ada yang nak penampo? huhu.
Kenapa aku pilih contest neh??
Sebab2 :
  • Suka aty aku.
  • Aty aku suka.
  • Syarat dia mudah. Tempek banner. Tulis entry. aku tak yah kena tag org sana sini. senangkan?? (padahal aku tak reti sebenarnya nak tag org) hahahaha
  • Aku tak payah nak wat bnda2 pelik yang aku tak reti! Aku neh mmg dah lama jadi blogger kira aku neh dah tahap blogger remaja purba laaa tapiii banyak bnda yang aku tak reti. serius. weh! ajorkan jap aku wat banner. tag org. dll (akukah yang terlalu bengap susu itu??)
sekian!

2 comments:

Pka Rahim said...

hi.. pka pon join segmen ni.
jom singgah blog pka nak,,

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/07/contest-header-cute-awesome-by-miss.html

thanx cute ;))

Sue PeLik said...

pasti akan jenguk awk balik :)

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com