Thursday, July 12, 2012

Ada ke lagi perempuan mcm SURI neh?? kalau ada! meh tgok cikit! hahaha nada2 jeles!





Ha? apakah? rasanya2 kenal tak siapa dua org yang dalam pic neh?? adik aku? bukan. kakak aku? pun bukan. omak aku?? heh! lagi laaa bokan! bwg puteh bgw merah?? ha! betul! betul2 bukan. weh tak kan tak kenai dua orang pelakon yang membintangi drama SURI kat tv3 pukul 4 ptg tuh! ha tau kan?? tau kan?? ney drama feberet mak aku weh. mak aku kalau tak tgok cita neh tak leh tidoq siang dia. meracau2 ja! suri mana suri mana?? hish! penat aku. mula2 aku pun tak minat gak tapi bila lama2 aku tgok cita neh aku jadi terminat plak. kau minat? minat gak letewww~

citernya lbh kurg sal pengorbanan laaa..pengorbanan seorang kakak tiri kepada adik tirinya...yang kena cekik tu kakak yang mencekik tu adik. hihihihi kesimpulan dia..pmpn yang dicekik neh mengorbankan banyak perkara dalam hidup dia...malah masa depan dia pun dia korbankan kerana adik tiri dia yang memang suka mencekik neh. kalau korunk tgok citer dia neh. haish! rasa nak marah. nak marah! bukan nak marah pada yang mencekik tuh. marah pada yang di cekik! tau kenapa??? yer laaa apa jer orang buat semuanya diam. semuanya tak perlah...semuanyaa huk...semuanya hik...ada lagi ke perempuan yang baik mcm dia neh dalam dunia???

tak der laaa kalau tgok citer dia betul2 pmpn neh macam blurr pun ada...semua bnda dia ikut jer cakap pmpn jahat neh..mcm kena ubat senyonyong aku tgok! siyes part yang aku paling tak boleh blah. part yang dia sanggup bagi pkwe dia cinta aty dia dekat adik tiri yang tersayang...hadoiiii...baik gila baby neh..ada lagi ker perempuan mcm neh?? kau?? hahahahah boleh laaa...kunun2 korbankan pkwe demi sahabat baikkkk...

" tak perlaahh minah...u amek laaa meon tu...u lebih perlukan diaaa..i tak per...i ada mail lambung"  lepastu balik umah menyumpah serenah. mogok makan dua puluh minit. nanges2 tak nak tido sambil2 dengar lagu KORBAN CINTA by ZIANA ZAIN...ikhlas kah pengorbanan itu?? hahahha sajo jo!

apesal erk?? nama dia HANIS SURIA dorang panggil dia SURI?? siap letak tajuk drama agi. asal mak bapa aku tak panggil aku SURI pun? nama aku NURSURIANI hape?? saja jeles! :P bajet femes! dapat femeskan nama pun jadi laaa hikhikhik

maaasiiiihhhhhh!!

2 comments:

zaxx said...

hahahhahahaha.... td tgk episod last ngan mama kita..:) hehe enjoy baca entry ni coz sy tgk gak citer ni,haha

sue said...

hihihi pelik kan?? awk tak pelik ke mcm sy ??hihihi

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com