Wednesday, August 8, 2012

weh! dapat kad raya dari rakan blogger!!


Semalam! tepat kol 2.30 ptg kot. ada orang bunyi hon kat umah aku!
haruslaaa petang. tak kan subuh3 nak hantar kad raya kat aku. nak kena cepuk? aku tengah 
kroooohhhh~krooohhh~ taim tuh!
 
Pinnnn!! Pinnnn!! 
weh betul ker mcm ney bunyi dia??
hahahah
lantak kau ler HON nak bunyi cm ner. hukhukuk

Pastu aku jerit!
yea!yea!! dapat kad raya!!


pastu abah aku yang tengah tidur kat sofa bangun kelam kabut. mak aku pun sama. aku pulak yang terkejut.
dua2 pandang aku dengan muka mamai. aku sengeh! pastu masuk bilik!

"sory ler terjerit kuat mak..abah..rumah kita tak terbakar pun "
hihihihi 


Weh! aku dapat kad raya dari kak Nurul Husna!!!

tengsss akak!!
Tenkiu! very2 much!!!
cayunnnkkkk akakkk!!! 

hihihihi dah lama aku tak dapat kad raya.
dah hampir setahun aku rasa.
heeee memang laaa kos raya setahun sekali jer~

Weh! Korunk tak nak anta kad raya kat aku jugak ker???
heeeeeeeee

 kau bajet kau retis ?? 
 hihihi

bye!

17 comments:

Roslan Putra said...

best laa dpt kad raya...
mana tak der org nak bagi ni...
kad ada.. tp tk tau nak bagi sapa... takder alamat...

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Untungg aa , yana takdak sapa nak bagi kad raya , hahaha:))

Kesuma Angsana said...

mesti seronokkan dapat kad raya ! hehehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak dah update entry baru :)

akak tulis guna kaki la. hehe. akak guna tangan kanan. nape sue?

sorry kad n tulisan akak tak cantik. cakar ayam sikit. hehe

nur anis said...

saya pun dapat dari kak husna..:)

Sue PeLik said...

abg roslan-nak bagi sue ker??? hihihi boleh jer nak bagi alamat neh hahahahah.

yana-huhuhuhu tak per2 nanti ada ler tu orang bagi.hihihihi

KA-seronok kak! hihii cm apa jer

KAK nurul- tak der laaa tulisan akak cntek! mcm orang tulis tangan kiri jer! huhu unik

anis-sonok kan??? hihihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sue jadik la organizer, kita jumpa blogger2 kat cameron =)

tulisan akak jarak2. 1km jauhnya. hik3

Sue PeLik said...

HUHUHUHU akak jadi erkk!! jadi tauuuu :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak kalau jadik tak p la kita sampai sudah. hihi

Aliff said...

bestnyer dapat kad raya..jeloz2..:)

Sue PeLik said...

kak husna-hahaha kelaka plak huhuhuhu

alif-huhuhu best2 hihihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak kalau jadik organizer kena survey betoi2 tempat tu. nanti sian kat blogger2 =)

Sue PeLik said...

hahahaha knp kak???? huhuhuhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

yela, kalau nak pergi sana tempat nak tinggal tu kena la betul2 selesa. tempat yang kita nak masuk tu kita kena tahu kat mana. kalau boleh plan tu biar semua lancar, baru sonok jalan2 =)

Sue PeLik said...

tu la kan kak?? huhuhuhuh hadoiii tinginnya nak p jenjaln walaupun tak der duit huhuhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alololo jangan la gitu, bolehnya jalan2 nanti =)

Sue PeLik said...

huhuhu okeh kak!! nant rojer2 erkk :)

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com