Sunday, August 5, 2012

Entry neh penghargaan tuk seorang blogger. Siapa??

Siapa???




Jap2 bagi ler aku membebel dulu kan...




Pepagi buta sekarang neh dah jadi kebiasaan yang aku akan buka blog dulu
masa aku belek2 blog aku neh. semua dah cantek dan dah okeh dah PADA AKU erk!
tapi tetiba aku rasa macam ada benda yang berjuntai2 dan terlalu panjang pulak kat tepi blog aku neh.
tahu apa??
haaa betul !!
aku nya bloglist dengan blog acip tuh!
acip? apakah??
alaaaaa korunk neh..achive ke hape ke tak pandai eja aku.
mak aku kata kalau bunyi dia macam dekat2 jer tak per. heheheheheh

aku pun rasa macam nak tukar bagi ada scroll sebab panjang berjela sangat. aku tengok dah macam kain langsir terlebih meter plak.
Oleh itu, aku pun merayau2 berusaha mencari totoriul yang blogger2 lain buat untuk membantu aku walaupun aku tau peratus untuk aku berjaya itu adalah sangat tipis.
tetiba aku terjumpa blog~

cik







Perghhh!!! semuanyaaa tutoriul.
Weh betul ke aku eja neh??
kank pkwe aku yang ala2 omputih celup tu bising lak!
sebut salah la! eja salahlah!
hengat aku amek TESEL macam kau??

Heh! peduli ler.

dalam blog cik Nisa neh perghhhh serius weh!
ada macam2 tutoriul. hadoiiiiiiii!!!! payahnyaa nak eja. mlas!
harap faham laaa erk. Cer korunk jenguk blog dia!
aku yang buta IT buta blog neh pun dah berhasil mengubah apa yang aku nak!
hhihihih cer tengok sebelah. tengok cepat!

aku gunakan tutoriul yang neh!!


P ler tengok!

P/s : Tengsss Cik Nisa!!! :)




9 comments:

KHAIRUNNISA said...

Hahahaha,siap buat entry lagi pasal saya.Terharunyaa ~

Hanif Idrus said...

Penghargaan utk blogger...btl tak?

Sue PeLik said...

incik hanif-saya salah sebut ke salah eja ke salah tatabahasa??? hihihihi

khairunisa-hihihihi dah menjadi saya buat lahh penghargaan tuk awak hihi

elyna mirsada said...

umm..bgus le da dpt jmpa tuto yg sesuai =)

Sue PeLik said...

hihihi tu lerrr bagus2 hihihi

Kesuma Angsana said...

nnti KA g terjah yek

Sue PeLik said...

hihihi okeh!!!

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Untung maa:)!

Sue PeLik said...

hihihihi yana? untung kerr?? hihihi

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com