Saturday, September 21, 2013

gambar wedding sue pelik yang dah basi...silaaa layannn...:P




salam sabtu...
merompak sedikit waktu di tenghari sabtu yang panas melekit neh...
apa punya intro neh?? ampun..aku dah agak lama tak menulis dan membebel kat sini
sampai lupa mcm mana nak tulis intro yang menggamit perasaan. eh?? huhuhu

daripada korunk baca aku punya bebel yang tak jadi2 apa kata korunk layan jerk gambor  pengantin basi kat bawah neh.. huhuhuhu

aku sgt suka gambar mcm neh. sebab?? sebab aku boleh duduk. tak payah nak berdiri bagai. penat kot. huhuhu


alolololololoooo stress aku nengok muka sendiri!! huhuhu

neh gambor kat pelamin anganku menjadi2 huhuhuhu


ecehhh bajet romantikus sangattt korunk ingat senang nak amek mood gambar neh?? siksa zahir dan pankreas aku hukhukhuk


bersama pengapit aku yang pakai baju puteh tu. dan family kawan baik aku
 
 
masa neh tengah makan. serius aku dengan dia makan tak macam pengantin lain weh. lapaq sangat kot. hahahha

aku sempat pose lagi walau tengah makan
 
 
red carpet sgt~~ :P
 
 haaaaa!! sudah laaa sikit2 erkkk! huhuhu. gambor neh dah sebulan berlalu weh...huhuhuhuu
18.8.13 menjadi tarikh keramat dalam hidup aku..selain 1/6/2013 tarikh kami dapat cop halal daripada jakim. eh?? hihihii

19 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

WAHHHH . CANTIKNYE .. SEMOGA BHGIA MAK DARA :)

Norhaizan hakim said...

Belum terlambat rasanya untuk ucapan tahniah. Semoga jadi isteri yg soleh Sue.

Selamat berkenalan.

eimah siti said...

wahh...tahniah sue....^^ semoga berkekalan selama lamanya....

cik azLyzah⊙.☉ said...

eiiiiii...sikit jae??kdekut!tak puas cik nak tengok!
upload lah lagi...phelisssssss

baby comel said...

Owh selamat pengantin baru sahabat ku.. tahniah, tahniah.. suka tengok kawan2 kawin =)

Sally Samsaiman said...

yeay! sue update pun..hahahha....

cantik! hihihi...nnt sally nk tgk perut mama wannabe...okay...? sally official mak angkat..jgn nak bantah!! :)

Cik Nur™ said...

cantiknyaaa cik sue..!!
cantik sgt2... :)

semua pic di atas dekat taman tasik kan.. :)

Ietams said...

selamat pengantin baru!

adibahfaizah said...

Selamat pngantin bru, k.sue :) enjoy the pix , rse tk sbr nk kwen. eh! hehe.

PILOT LOVER said...

tahniah sue.. comel sgt sue waktu ni..semoga kekal till jannah..ammiiinnnn ^_^ happy for u

Mieya Atiera said...

tahniah. Selamat pengantin baru. Semoga bahagia ke anak cucu :)

Si Matatajam said...

Cantiknya wedding pict..

hainom OKje said...

Serious cantik!
Ni mmg betul betul gambar bawah pokok ni ....cuma bukan bawah pokok togeh je hehe .... tpi mmg cantiklah Sue berposing outdoor tu..... indoor pun ok gak hehe....
Ruginya tak dapat gi!
Nape tak abadikan kenangan ngan emak abah....sian mike....huhu

Sally Samsaiman said...

yeay! confirm ek sally jd mummy angkat...jgn tarik blk last minute..hikhik :P

ma ❥ said...

wah selamat pengantin baru :)

are_lin@yu said...

sweetnya sue..cantik...

Kesuma Angsana said...

suka3 ! hehehe

Raudzah Z said...

kita suka gambar no 4..anyway tahniah sue..biar dah basi ya..he..he

cweet pinky said...

hehehehe , maken berseri2 nampaknya PUAN sue , ehehehe ~

tahniah , akhirnya dipertemukan jodoh , ehehe , CP bile lagik ek ?? huhuhu ~

tak sabor rase , keh3 !!

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com