Wednesday, September 4, 2013

1 Cerita gembira 1 cerita sedeh...


Assalamualaikum!!

hari neh aku berkira2 untuk memotong dan menebang hutan tebal di blog aku neh. itu kata OKJE, tak larat dah dia nak sapu laman blog neh sebab bukan lagi ada semak samun. semak kepala otak jerk. hukhukhuk.
macam aku cakap sebelum neh. bukan tak nak hapdate tapi tak tau nak mula dari mana. kanan ke kiri ke blakang ke tepi semua tak tau. huhuhu.

malam yang indah lagi permai neh aku nk kongsi dua perkara dengan uolsss yang aku sayang lagi cinta dalam hati aku yang debab neh. huhuhu. mula2 aku nak cerita kisah yang menggembirakan dulu. hukhukhuk. aku malu nak cerita aku bagitau macam neh laaa erkkk. korunk cuba laa untuk faham ya..mula2 jadi budak2 lepas tuh jadi remaja pastu jadi tunang orang pastu jadi bini orang pastu??? jadi mama orang..huhuhu yup! aku tengah melalui zaman tu aaa.zaman apa?? british?? jepun?? hukhukhuk. alaaaa..

zamannn sebagai mama to be. faham?? adoiii buat2 laaa faham weh! huhuhu. aku dah 3 bulan sbg isteri dan sebulan lebih sebagai mama to be. berkias sangat kan?? rasa macam nak cepuk jerk diri sendiri. huhuhu.
ada sapa2 nak bagi tips tak???? huhuhuhu ada cerita sebenarnya di sebalik benda alaahh neh. kank ada masa aku sambung citer..huhuhu.

disamping kegembiraan aku yang melampau2 tuh, ada sedihnyaa..dukanya..mak aku kena operate selasa, 3/9/2013 buang ovari dan rahim...kesian mak...sakit..dari ahad tadi 1/9/2013 sampai laaa saat aku menulis entry neh 4/9/2013 dia tak makan apa2. minum air kosong jerk. tu pun air baru ptg tadi boleh minum. tolong doakan mak aku cepat baik ya...

mak! i love u...cepat baikk tau! :(
aku sebak sangat masa aku nak balik umah lepas melawat dia aku salam cium tangan pastu dia bisik kat aku. mak nak sayang...maksud dia nak cium pipi aku...

hmm,... T.T

10 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAHHHHH MAMA TO BE :p ANAK DARA YG DLU DA JDI MAK DARA . LIKE KAK OKJE .. ANAK DARA NI JE LOM JD MAK DARA . BUT COMING SOON . INSYA ALLAH :)

BYK2 BERSABAR .. DUGAAN UNTUK MAK DARA N PAMILY ..SEMOGA SIHAT NNTI

Chot said...

Zamiin..miga cepat sembuhnya mak sue..
&tahniah mama to be..taking care

Cik Nur™ said...

Tahniah Sue...jaga diri...jaga kandungan.... :)

sama2 kita doa moga mak sue cepat sembuh yea...

adibahfaizah said...

Tabahkan hati, banyakkn berdoa. Smoge baby, mother to be n mak akk sihat slalu :)

Sally Samsaiman said...

yeay! sally will be aunty wannabe! happy nya..congrats cik sue syg!!!

semoga cepat sembuh ye mak..mmm...mmg derita kalau kena operate..hurmmm

hainom OKje said...

Hehe...sekarang baru tau..
Tahniah Sue atas usaha yang kuat selama ini hehe....terer tuuuuu...haha..
Tips tak de sebab dah lama meninggalkan zaman tu....alah sekarang mcm mcm buku ada beli jerrr....
Pasal mak tu , moga mak Sue cepat sembuh ...siapalah nk diharapkan kecuali anak nan saorang tu...take care yeh!

Rosmiza Ali said...

Seriously?! Wah.. Alhamdulillah, murah rezeki Sue.. Semoga baby & mama to be sihat2 selalu..
Utk mak Sue, semoga beliau tabah m'hadadapi ujian Allah ni & semoga kembali sihat seperti sediakala.. Mudah2an, amin..
ZON PERMAISURI CHOMEL

are_lin@yu said...

dalam suka ada duka kan dear..inshaallah jga kandungan baik2 tau ;-)

hainom OKje said...

Kalau dah tak mo sangat bukak blog bersara ajelah hehe.....maklum bizikan sekarang niiii....

cik azLyzah⊙.☉ said...

Cik jelous...titik...hahahhahahaa

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com