Monday, October 29, 2012

Sumpah! I love u forever~


Curik dari Pak Cik Google
 Selamat hari lahir mak yang ke 48 tahun!!!  Semoga panjang Umur! murah rezeki dan kekal hingga ke akhir hayat bersama Somi tercinta! 

Jika tidak kerana mak,
entah di mana aku sekarang, rumah anak yatim? kebajikan? atau mungkin aku hanya sempat menatap dunia yang indah ini sekejap.

Jika tidak kerana mak,
Aku tak kan membesar menjadi godang dan menjadi anak di rumah ini. 

Jika tidak kerana mak
Aku bukan sesiapa yang boleh dibanggakan saat dan ketika ini. 
dan

Jika tidak kerana mak,
aku tak kan belajar apa itu kehidupan? apa itu memaafkan? apa itu erti seorang mak biarpun, aku lahir bukan dari rahim wanita bergelar mak itu.

Terima Kasih mak!
terima kasih kerana menjadikan aku anakmu!
terima kasih kerana menyayangi aku seperti aku darah dagingmu!
I love u mak! forever!

21 comments:

Mrs Velentine said...

selamat hari jadi buat mak sue

Mieya Atiera said...

Selamat hari jadi makcik :)

:: Mrs.Eady :: said...

i love u too mak!

dEdEQ dE wIshEs said...

SUMPAH I LOVE U TO .. HAHA ..

HEPI BEDAY JUGAK MAK ..

miz ruha said...

selamat hari lahir buat mak sue... ^_^
moga diberkati Allah selalu..

Cik Nur said...

Selamat Ulangtahun juga buat Mak Sue.. :)

Psst..umur mak kita samalah..!

Nur pun sayang mak nur.. :)

NIA SI DRUMSTICK said...

ckp kat mak cik "happy bufday" !!!

heheheh

AnneRaini said...

selamat hari jadi buat mak sue...semoga panjang umur.

Kesuma Angsana said...

moga mak sue terus diberikan kesihatan yang baik ye !

hainom OKje said...

Selamat hari Jadi 'Mak Sue'.....he..he...

Apa pun sangat2 bersyukur kerana dia kita dapat mengecapi keindahan ciptaan Tuhan nikan Sue....

Apa lagi Sue..... masakkan le ketam goreng macam dulu-dulu tu...he...he...

hainom OKje said...

Selamat hari Jadi 'Mak Sue'.....he..he...

Apa pun sangat2 bersyukur kerana dia kita dapat mengecapi keindahan ciptaan Tuhan nikan Sue....

Apa lagi Sue..... masakkan le ketam goreng macam dulu-dulu tu...he...he...

Intan Norhaida said...

sayangile org tua kite sementara masih ade....dh xde makayah kt dunia, akan berkurangla pahala kite pabila menatap wajahnye.....
syg ibu ayah sgt2 juge :)

Nurul Aini said...

Selamat Hari Jadi kepada mak, cik sue..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknya. Dipermudahkan urusan di dunia dan akhirat.

s h a said...

happy belated birthday to emak sue...semoga panjang umur dan dikurniakan kesihatan yg baik :)

hainom OKje said...

Ni mesti tak baca komen lagi ni....

kiera'sakura said...

selamat hari lahir makcik.. moga tiap denyut nadi mendapat keberkatan dan dipermudahkan segala urusan Amin

dear,, saya macam ada terbau something yg lain kat entry nie.. hurmm maaf terbizi bodi lak huuuu

elyna mirsada said...

hepy bsday utk mak sue^__^,anda ditag

Sue PeLik said...

terima kaseh kepada semua yang wish bday mak kita! huhuhuhu

Hanif Idrus said...

Selamat harijadi mak!! ehhhhh..makcik....heheheh

Suara Hati said...

selamat ulangtahun kelahiran untuk mak sue :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat hari lahir untuk mak sue, moga panjang umur & murah rezeki :)

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com