Friday, August 19, 2011

merepek kat tapak perhimpunan~ giler nebes!

aku bukan nak cakap per la wey , dulu masa aku jadi anak murid~ aku nebes sebab aku takut kalau kena cakap depan phimpunannn aku pelik sgt napalaahhh cikgu2 tak nebes pun..relex jer?? yer ker?? ha! meh siini aku nak bocorkan rahsiaaanyaa!!
actlyyy cikgu lagi takut nak cakap kat depan daripada anak murid tau tak! buktinya~
student if cakap merapu or merepek pun tak apa...org semua tahu~ itu memang tahap dye utk mencarut meraban segala~ normal laa dak kecik kan! tapi kalau cikgu?? tak kan nak meerepek?
tak kan nak mencarut? tak kan nak cakap tanpa ada mesej ?? tak kan! soooo..cikgu lebih nebes erkkk byk nak kena pk tuk bagi input kat dak2 ney~ banyak yang nak kena kaji sebelum mulut meluarkan kata2~ banyak~~ dan banyak~~aku lah salah seorng cikgu tue. dahlah cikgu kaunseling weyy..adoyaiii rasa cam nak tukar propesen p jadi makcik kantin ke~ tak payah pk byk2 nak cakap kena ada mesej tak!! gtw nasik bapa hinggit jer dah!

2 comments:

Cik Eyla said...

ye,mmg sgt neves utk bg ucapan mase prhimpunan..rse gmuruh n nk luruh jantung..haha
nice blog dear,so would u follow me back?
http://cikeylaslifenluv.blogspot.com
TQ :)

Sue PeLik said...

huhuhuhuhu betul2 hukhukhuk

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com