Monday, March 25, 2013

aku nak kahwin...


Assalamualaikum

Hari neh aku bangun pagi, pagi sangat kot weh, tak leh tido. banyak benda yang aku fikir. banyak benda yang aku susahkan. sepatutnya cuti sekolah macam neh. lepas subuh dah boleh pengsan balik bersama beruang2 panda aku, katak2 hijau aku. tapi?? kenapa mata neh tak leh nak lelap jerk?? mod pun rasa macam jiwang2 jerk. eceh! rasa macam nak nynyi lagu...erm..lagu apa??

engkau...
ditakdir jadi milikku...
aku..bahagia jadi milikmu..
semogaaa hingga ke akhir hayat..
kita di satukannnn..~~

adeh. pepagi neh rasa macam vokal kurang mantap jerk..
 ada sesapa yang tau neh lirik lagu sapa?
kalau ada yang tau. aku bagi duit.
singgit.

mau???

korunk...
aku rasa macam dah tiba masanya untuk aku KAHWIN...
tipu? betul laaa aku tak bohong...
buat apa kan? benda baik. buat lawak? Ooo...tidak.
aku bukan johan atau zizan.
lagipun soal kawen bukan soal lawak bagi aku...

so?
bila korunk rasa aku patut kawen??


19 comments:

Mrs Velentine said...

TAHUN NI BOLEH KOT CIK SUE..HEHEHE..RINDU KAT KAMU

AyueJean AJ said...

Dari pembacaan ni, memang dah patut kawen dah.....
Hehehehhe.
Jangan lupa jemput! =D

kiera'sakura said...

bebila pun takpe. tapi jangan lupa jemput saya :D

Kesuma Angsana said...

amin2... moga cepatlah ye hehehe

Anonymous said...

hehehe skunk a jom.. ari nie jgak kite masuk minang awak.. =) kite pown da x saba nk kawen ngan awak nih,.. hehhehe
_Rayyan_Rizqin_

dEdEQ dE wIshEs said...

WAJIB KAWEN DALAM AWAL TAUN DEPAN . HAHA

Hanif Idrus said...

heheeheheheh.....
Jodoh dan Maut adalah ketentuan Allah.
Kita sebagai manusia jika hendak mencari jodoh...berusahalah.

Macam soal kahwin jugak, kalau target tahun depan nak kahwin ..maka cari jodoh yang sepadan dan jika Allah kat aitu jodoh kita. Kahwinlah kita..

Jika tidak..cari lagi..hehehehe

Encik H said...

lagu ziana zain - setia ke akhir hayat..
bak singgit!!

bila patut kahwin? hujung tahun..
bak singgit!!

Mieya Atiera said...

Amboi, dah tak sabar nampak. Siapa bakal suaminya? Nak tahu juga nie. hehehe

Sally Samsaiman said...

as soon as possible !!

Nurul Aini said...

Alhamdulillah lah kalau nak kahwin..Tak salah pun, benda yang baik buat apa nak lambatkan..kan kan..InsyaAllah..apabila nak kahwin ni, apa yang tak cukup, Allah akan cukupkan. semoga cepat kahwin ye sayang..hehe. ^__^

Cik Nur™ said...

ehem2...
jgn lupa jemput..!
Taiping dengan selinsing bukan jauh..
hahahah

cweet pinky said...

bile sis dah betul2 sedia la sis :D

hainom OKje said...

lek eleh.....kawen je le kalau rasa rasa nak kawen....hehe
Su tak payah nak tanya orang bila rasa nak kawen....suka hati kita je...
yang penting dah ada pasangan, cukup duit, yyang lain insyaallah boleh dipelajari sedikit demi sedikit!...
selamat berkawen ye dik!

Azwar Syuhada said...

Bila sampai seru, bolehlah sue kawen..bhahahaha.. :)

sha (chirp chirp) said...

nak kawin jugak. huhuhu

blog usang said...

sampai jodoh..kawin lah cik sue.:)

Nurul Aini said...

Cik sue cik sue.........................saya rindu gila2 dengan cik sue..gila dah ni..rindunya.

MyFreeMinded said...

kawin bila dah rasa nak kawin... tak cukup duit buat high tea je untuk jamuan.. hahaha..cakap senang kan..

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com