Thursday, January 19, 2012

Tips lupakan seseorang~ versi su pelik

bila aku tingat dye~

1) aku cuba tingat balik muka koyak dye tu. cari mana cacat2 yang ada kat dye. mugkin hidung dye penyek ke. lubang hidung tak der ke. hehe. baru aku leh lega! yer laaa...aku pk kan..mana padan muka koyak dye tu dengan aku neh...tak layak digandingkan! apa lagi dengan aku yang cun melecun ney..isk! mana padan . chewahh!!!hahahahha so nak wat laki ker?

2) pastu aku cuba ingt balik masa2 menyampah aku dengan dye...contohnyaaa bila kuar tgok wayang asyik aku jer kena kuar dwit cm ner nak jadi laki aku neh?? then bila dye nak g jamban pun mintak duit kat aku " yunk ada 20 kupang abg nak g toilet!" haaaaaa ney saat2 yang tunjukkan..plz jgn kawen dgn lelaki ini! lelaki ini kedek! lagi kedek dari haji bakhil. so nak kawen ke laki cm ney?

3) aku cuba duduk tepi2 tingkap sambil layan jiwa raga aku. feel sikit2 sedey2 ngis2 pastu hempas dye punya gambar kat bawah pjak2 . then kata " tak guna punya jantan! tak guna !nyah kau dari hidup aku!" nges kuat2 sampai jiran sebelah datang tnya " knp jerit? knp? ada ular masuk rumah ke? pencuri? knp? muahahahahahahha

4) aku cuba crita kat kawn aku betapa aku menyampah dengan muka koyak dye dan mintak kawan aku tolong sokong aku dan kata muka dye mang koyak macam perangai dye! supaya aku tak laa rasa menyesal tinggalkan dye kih2

5) Aku cuba tanya kawan2 aku . mana2 lelaki yang tak der mkwe leh arr aku p jadi mkwe dye tok beberapa minit pun tak per!. atau p je cari jantan kat mana2 dengan kawan2 aku! banyak kot jantan tepi2 jalan. tapi boleh ker?? buat laki...

- versi merepek aku jer sekadar nak sedapkan aty~

2 comments:

cweet pinky said...

like , sukerr nan care nih , hee ~~

Sue PeLik said...

huhuhuhuhu

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com