Tuesday, August 9, 2011

aku, khairul fahmi dan ally iskandar~

Perghh tajuk entry kali ney macam kena jer dengan nama blog aku ney dunia cinta aku, kamu dan dye~ hukhukuk..memang ada crita yang sama antara kami bertiga...aku tak tau laaa sama ada dorg sedeh ke tak but aku skg memang sedeh! mcm apa jer....tapi wat2 tak sedeh depan semua orang...cm aku lah pmpn yg paling tabah dalam dunia ney padahal bila dalam bilik! aku hampir membanjirkan bilik aku dengan menangis tak henti-henti..huwaaaaa mumy! dady! sesungguhnya anakmu ini sangat terlukaaaa....erm...

spt kata ally~ pts rasmi 30 julai 2011
perpisahan itu tiada kaitan dengan pihak ketiga ataupun konflik besar membabitkan mereka sebaliknya beberapa masalah lain yang datang secara berperingkat sehingga gagal untuk diselesaikan.
haaa....aku tak mo ckp byk sal crita aku..cumanya sttment aku pun lebih kurang mcm ally jugak laahhh. tapi mungkin aku lebih sedeh kot..huhuhuhu pastu kita tengok plak statment
khairul che fahmi~29 julai 2011

Keputusan yang saya ambil bukan kerana mahu mengambil jalan mudah. Saya sudah fikir masak-masak dan ia untuk kebaikan bersama. Tidak lama lagi, perkara ini akan diselesaikan oleh keluarga saya apabila mereka berjumpa keluarga Elia.
selepas berfikir panjang dan berbincang dengan keluarga, saya mengambil keputusan yang saya rasakan sesuai bagi menjaga hati semua pihak iaitu memutuskan tali pertunangan kami.
Saya ingin tegaskan, keputusan ini tiada kaitan dengan orang ketiga.

Then...ney statment daripada aku pulakkk~ pts rasmi 31 julai 2011
Aku dengan dia memang dah ada masalah lama...sejak daripada tue kami sama-sama cuba memperbaiki keadaan tapi benda tu berlarutan sampai dua bulan dan aku dan rasa hubungan kami dan tak dapat diselamatkan...aku nak tegaskan kat sini erk! bukan sebab orang ketiga antara aku dan dia~ cuma apa yang aku boleh ckp mungkin kami dah tak dak jodoh but ada sebab yang lebih utama yang biarlahh menjadi rahsia ~ :(
hurm...nampak cam aku tak sedeh kan? nmpak cam aku seorang yang tak kisah...tapi dalam aty dan perasaan aku...hanya ALLAH jer yang tau..mcm mana yang aku rasa~

4 comments:

whitecappuccino said...

hanya yang mengalami dan Tuhan saja yg tau perasaan sebenar..

CiK MeRaH JaMbU~ said...

tulaaa kalau baca ayat pun tunggang langgang sebab tgh ngis2 huhuhuhu

StarzRebel* said...

Tenang yeeee kak sue.

CiK MeRaH JaMbU~ said...

yerrr tengah bertenang laaa ney huhuhu

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com