Tuesday, April 19, 2011

sempat merepek?

aku amek tu tak kena. aku pegang tu pun tak kena. kalau tgk kan meja aku ney. memang 4.oo ler final sem ney...mcm2 ada. aku duk kat sini tak behenti2 dripada pagi tadi~ serius! laptop aku ney pun aku takut jap g meletop jer sebab aku tak tutup2. baju yang aku rendam dari pagi tuh...isk! nak kena basuh gak...baju lom iron g...perut aku pun lom isi g...mata aku ney tak rest g..arghhhhhhhhh byk lakkk perkara aku nak kena buat ney..buku etika, buku morfo semuanya dalam kepala otak aku. sendat dah ney... dahlah kapasiti otak aku ney terhad...jap2 aku g jenjalan kat blog cik epal. pastu aku gelak sorang. kih3 cik epal2....pastu aku g lak ke blog yang sorang g ney..byknyaaa sawanggggggggg..cik fda! kenapa tak updte2 ney?? hurmm...tak tau nak wat apa dahh..aku pun g kat blog aku sendiri klik new post pastu aku pun merepek benda2 ney...

adoyaiiii
mintak nyawa2...
mintak nyawaaaaa
~~penattttttttttt~~

2 comments:

chenta nana said...

hahaha... cayok2 untuk ur final exam yaaa

nursuriani said...

huhuhuhuhu tq2

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com