Tuesday, February 15, 2011

kuala sepetang vs kuala kangsar

arghhhhhhhhhhhhhhhhh~~ rinduuuu!!! ney laaa yang aku wat bila balik kampung~~ berjalan!berjalan~~ dann berjalannn~~ biasa tmpat yang kami selalu p peneng, kedah, tepeng~~
huhuhu selalunya kalau berjalan kami memg tak der tujuan hehehe tapiii seronokkk~~
pic yang kat bwh2 ney gmbr kngn taim kat kuala septang dgan kuala kangsar~~


dari kanan, fandy, wan, sue n syafiq~~

ney masa kat umah puaka dkt dgn masjid ubudiyah tuu~~
seriuss ada kengan menakutkan antara aku, wan dan 'dye' kat situu~~


ney masjidnyaa~~sesapa tak pnh smpi kat kuala kangsar
haaaa ginilahhh rupanya masijdd..org dtg tok smbhyg kami??
niat betul2 nak amek gmbr jer! tobatt weyy~~

ney kunun2nya pic kendit lerrr~


pic ney masa dalam hp fandy~~ sgt cntek!! suasana kat blakg tuu menarik!!



ney dekat istana~~ayat yg paling tak tahan di keluarkan oleh salah seorang dripada kami berbunyi mcm ney " ney lahhh tempat aku bermain masa kecik2 duluuu~~~" hahahaha dye nak gtw dia tu anak raja! kih3

aku suka pic ney ~~sgtttt~~

pagi seblum aku nak kuaq mrayau dg depa ney..mak aku jenuh membebel. antara bebelanya mcm ney~~
" ang tu kalau blik umah tak reti duk kat umah, asek nak berjalan, p sana, p sini, ntah p mana2 jgk. ang tak reti duk umah ka? p awal2 , mtari pun tak timbul lagiii, pastu balikkkk mathari dh tak nmpak dahh..dan blablablabla lgiii~~

aku pun jwb lerr~~
" mak, ya nak bagi puas lu enjoy, nt kalau ya tak puas enjoy, jadi cam org sblh tu plak curng~~" kih2 sbnrnya tak der niat pun nk mgata org sblh tu~~ tapi nak bela diri dgn nak tukar tajuk hahaha. tahu sbb pa?? sbb mak aku akan ckp :
" tu laaa mak ngah ang tu~~mak pun tak tau nak ckp mcm mana...adaka patut diaaaa blablablabalabalab~~~ hahahahah!! ksmpulan dia. tajuk dah tukar! kih2 senangg nak slmtkan diri~~ hahahaha

2 comments:

rizwan's sweetheart said...

fda penah sampai perlis... tp tak pernah sampai masjid perlis tu... ngee... cantik gambar... :)) jgn lp langsaikan tag kamu!

StarzRebel* said...

Owh, miss this event!
Hihihihihiihi.
Blaa laaa lg nk cti?

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com